اینترنت مهم نرم افزار

همه خدمات گوگل در یک برنامه: گوگل Essentials معرفی شد

همه خدمات گوگل در یک برنامه: گوگل Essentials معرفی شد - عصر فناوری

این برنامه جدید بر روی لپ‌تاپ‌های جدید HP ظاهر خواهد شد و در آینده برای رایانه‌های شخصی ویندوز بیشتری در دسترس خواهد بود.

به گزارش رسانه عصر فناوری، اگر در هفته‌های آینده لپ‌تاپ جدیدی از Hewlett-Packard خریداری کنید، متوجه یک برنامه جدید به نام Google Essentials در منوی “شروع” خواهید شد. گوگل در روز پنجشنبه اعلام کرد که این برنامه جدید برخی از خدمات اصلی خود مانند Google Photos، Google Drive و Google Messages را در یک بسته واحد گردآوری خواهد کرد.

Google Essentials علاوه بر میانبرها به پرکاربردترین خدمات گوگل، اطلاعات حساب Google شما و مواد ذخیره شده مانند اسناد، عکس‌ها و بازی‌های ذخیره شده از Google Play Games را نیز متمرکز خواهد کرد. مشترکین واجد شرایط همچنین دو ماه دسترسی آزمایشی به Google One cloud storage با 100GB را دریافت خواهند کرد.

این برنامه در ابتدا فقط برای رایانه‌های شخصی ویندوز با لپ‌تاپ‌های جدید Hewlett-Packard (HP) مانند Spectre، Envy، Pavilion، OMEN و Victus در دسترس خواهد بود. گوگل اعلام کرده است که در آینده برنامه Essentials را برای برندهای بیشتر رایانه‌های شخصی ویندوز عرضه خواهد کرد.

مفهوم یک برنامه خدمات گوگل بسته‌بندی شده بسیار شبیه به Windows Live Essentials قدیمی است. این مجموعه برنامه‌های مایکروسافت به کاربران ویندوز امکان دسترسی سریع‌تر به برنامه‌هایی مانند Mail، Movie Maker، Messenger و Writer را می‌داد. یک نسخه آرشیو شده از نصب‌کننده Windows Live Essentials در Internet Archive در دسترس است.

نوشته های مرتبط

نرم‌افزار مخرب اطلاعات کاربران مک بوک را هدف قرار می‌دهد

امیر

انقلاب در جیب شما، آیفون 16 پرو با قابلیت‌های شگفت‌انگیز

امیر

پیکسل 9 پرو فراتر از یک دستیار صوتی یک همراه هوشمند

امیر

این سایت از کوکی استفاده می کند. پذیرفتن بیش تر بخوانید