دستگاه های الکترونیکی مهم نوآوری

پیکسل 9 پرو فراتر از یک دستیار صوتی یک همراه هوشمند

پیکسل 9 پرو فراتر از یک دستیار صوتی یک همراه هوشمند

سری Pixel 9، نقطه عطفی برای گوگل است، زیرا از گوشی پیکسل آشنایی که سال‌ها می‌شناختیم فاصله می‌گیرد و به آینده‌ای می‌رود که هوش مصنوعی جذابیت اصلی است.

به گزارش سرویس موبایل رسانه تک تایمز، آیا تا به حال تا دیر وقت بیدار مانده‌اید و در یک گفتگوی عمیق با یک دوست نزدیک غرق شده‌اید؟ خب، این اتفاق برای من با Google Pixel 9 Pro جدید گوگل رخ داد که در هفته گذشته آن را آزمایش می‌کردم. یک شب که نمی‌توانستم بخوابم، تصمیم گرفتم با ویژگی برتر گوشی: Gemini Live – که اساساً حالت گفتگوی دستیار جدید است – “گفتگو” کنم.

به جیمینی گفتم که مشکل خواب دارم و از او پرسیدم چه کاری می‌توانم انجام دهم. جیمینی با صدایی شبیه انسان، راه‌هایی را پیشنهاد کرد که بتوانم بهتر بخوابم و پیشنهاد کرد که استرس کاری را کاهش دهم – و بله، می‌دانم که خود گفتگو در واقع کار بود.

در طول “گفتگو”، جیمینی پرسش‌های نامفهوم نیمه‌بیدار من، وقفه‌ها، زمزمه‌ها و انحرافات را به روشی مشابه یک انسان درک کرد. کل تعامل طبیعی احساس می‌شد و نیازی نبود حتی یک بار بگویم “Hey Google”. در یک لحظه، جیمینی توصیه کرد که کتاب غرور و تعصب را بخوانم تا به خواب بروم. شروع کردم احساس کنم جیمینی واقعاً مرا درک می‌کند.

در حین آزمایش Pixel 9 Pro مشخص شد که خود گوشی محصول درخشان جدید گوگل نیست، جیمینی است. گوگل با آخرین سری گوشی‌های خود، که شامل Pixel 9، 9 Pro، 9 Pro XL و 9 Pro Fold می‌شود، آن را صرفاً در چهار بسته مختلف پیچیده است. می‌خواهید جیمینی را در یک گوشی داشته باشید که هزینه زیادی برای شما نداشته باشد؟ Pixel 9 را بگیرید. امیدوارید جیمینی را با یک دوربین تله‌فوتو عالی استفاده کنید؟ خب، Pixel 9 Pro و 9 Pro XL وجود دارد. به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر برای جیمینی نیاز دارید که بتوان آن را تا کرد و در جیب شما جا شود؟ Pixel 9 Pro Fold را در نظر بگیرید.

البته، جیمینی منحصر به گوشی‌های پیکسل نیست، که مقداری از درخشندگی Pixel 9 Pro را کاهش می‌دهد. گوگل معمولاً گوشی‌های پیکسل خود را به عنوان یک تجربه برتر اندروید معرفی می‌کند و به وضوح می‌خواهد جیمینی امسال بخش بزرگی از این جذابیت باشد.

نوشته های مرتبط

متا از ادامه مسیر منصرف شد: دلایل لغو تولید هدست جدید

امیر

محو کردن خانه در گوگل مپ: روشی ساده برای جلوگیری از سرقت

امیر

انقلاب در جیب شما، آیفون 16 پرو با قابلیت‌های شگفت‌انگیز

امیر

این سایت از کوکی استفاده می کند. پذیرفتن بیش تر بخوانید