امنیت مهم

محو کردن خانه در گوگل مپ: روشی ساده برای جلوگیری از سرقت

محو کردن خانه در گوگل مپ: روشی ساده برای جلوگیری از سرقت

رایان ریلسباک، افسر اداره پلیس ریورساید، به ABC News گفت که برخی از صاحبان خانه‌ها در جنوب کالیفرنیا خانه‌های خود را در Google Maps محو می‌کنند تا سرقت‌های احتمالی را بازدارند.

به گزارش سرویس امنیت سایت اخبار فناوری عصر فناوری، ریلسباک گفت که این تاکتیک می‌تواند احتمال سرقت را با جلوگیری از دسترسی افراد متخلف به اطلاعات مفید در مورد ارزش دارایی‌های یک شخص و هرگونه اقدامات امنیتی برای محافظت از آن‌ها کاهش دهد.

ریلسباک گفت: “کلاهبرداران به دنبال راه‌های جدید و نوآورانه برای قربانی کردن مردم هستند. خوب است که مردم از این موضوع آگاه باشند و با آنچه مجرمان در حال انجام آن هستند مقابله کنند.”

محو کردن خانه‌ها در Google Maps ابتدا توسط KABC، وابسته ABC News در لس آنجلس، کالیفرنیا گزارش شد.

در پاسخ به درخواست ABC News برای اظهار نظر، یک سخنگوی گوگل گفت که این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد خانه خود را محو کنند اگر ترجیح می‌دهند که به این شکل در Google Maps ظاهر شود.

سخنگوی گوگل گفت: “Street View به مردم کمک می‌کند تا به صورت مجازی جهان را کاوش کنند و ما برای هر کسی که ترجیح می‌دهد خانه خود را محو کند، این کار را آسان می‌کنیم. فقط روی دکمه ‘گزارش یک مشکل’ کلیک کنید و یک درخواست ارسال کنید. برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی کاربران ما، ما از فناوری پیشرفته طراحی شده برای محو کردن خودکار چهره‌های قابل شناسایی و شماره‌های پلاک خودرو استفاده می‌کنیم.”

در اینجا دلایلی وجود دارد که برخی از افراد خانه‌های خود را در Google Maps محو می‌کنند و نحوه انجام آن را خودتان انجام دهید.

چرا برخی از افراد خانه‌های خود را در Google Maps محو می‌کنند؟

کریستوفر هرمان، استاد حقوق و علوم پلیس در کالج جان جی عدالت کیفری در نیویورک، به ABC News گفت که تاکتیک ایمنی محو کردن خانه خود در Google Maps سال‌هاست که وجود دارد. او گفت که این اصلاح دیجیتالی ساده می‌تواند سارقان را از هدف قرار دادن یک خانه خاص باز دارد.

هرمان گفت: “دزدهای احتمالی قطعاً قبل از حمله به مکان‌های خود می‌خواهند آن‌ها را بررسی کنند.”

هرمان گفت که هنگام جستجوی تصاویر آنلاین از یک خانه، مجرمان به دنبال دارایی‌های ارزشمندی برای سرقت و هرگونه موانع امنیتی هستند که ممکن است برای جلوگیری از آن‌ها وجود داشته باشد. این شامل شناسایی طرح و ورودی خانه، و همچنین وجود دوربین درب ورودی یا سیستم نظارت خارجی است.

محو کردن خانه در Google Maps می‌تواند با پنهان کردن چنین اطلاعاتی از سرقت جلوگیری کند. با این حال، این حرکت همچنین می‌تواند خطرناک باشد اگر سارقان مشکوک شوند که یک ملک به دلیل داشتن وسایل قیمتی یا آسیب‌پذیری‌هایی که ارزش پنهان کردن دارند محو شده است.

چگونه خانه خود را در Google Maps محو کنید؟

برای محو کردن خانه خود در Google Maps، با استفاده از وب‌سایت به حالت Street View در آدرس خود بروید. گزینه درخواست محو کردن خانه شما در برنامه موبایل ظاهر نمی‌شود.

یک منوی کشویی در گوشه بالا سمت چپ صفحه ظاهر می‌شود. به گزینه برچسب‌دار “گزارش یک مشکل” بروید. یک پرسشنامه شما را با پیام‌هایی برای شناسایی مکان و دلیل اینکه می‌خواهید تصویر Street View محو شود ارائه می‌دهد.

نوشته های مرتبط

پیکسل 9 پرو فراتر از یک دستیار صوتی یک همراه هوشمند

امیر

نرم‌افزار مخرب اطلاعات کاربران مک بوک را هدف قرار می‌دهد

امیر

همه خدمات گوگل در یک برنامه: گوگل Essentials معرفی شد

امیر

این سایت از کوکی استفاده می کند. پذیرفتن بیش تر بخوانید