حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم به زودی عرضه می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ در حین فرایند تولید اسپیکر هوشمند گلکسی هوم با چالش های بسیاری مواجه شده است. اما به نظر می رسد که این محصول بالاخره آمادگی ورود به بازار را پیدا کرده است.

حدودا یک سال از زمان معرفی اسپیکرهای هوشمند گلکسی هوم می گذرد اما این محصول تا کنون نتوانسته به خانه ها راه پیدا کند. مدیر عامل شرکت سامسونگ یعنی دی جی کوه، در گذشته اعلام کرده بود که این بلندگوی هوشمند از ماه آوریل در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. هرچند که این اتفاق هیچ گاه رخ نداد. حتی در مراسم آنپکد امسال نیز اشاره ای به این محصول نشد.

به نظر می رسد که انتظارها بالاخره به پایان رسیده، چرا که طبق گزارش های Tizen Help، سامسونگ قصد دارد تا نسخه آزمایشی اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی را به زودی عرضه کند. این یعنی نسخه پایدار و دائمی این دستگاه نیز در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد. افراد می توانند از تاریخ 28 اوت تا 1 سپتامبر و از طریق اپلیکیشن Samsung Members علاقه مندی خود را به استفاده از این محصول نشان داده و سپس نظرها و بازخوردهایشان را به شرکت تولیدکننده انتقال دهند. ناگفته نماند که بلندگوهای هوشمند گلکسی هوم اخیرا در وب سایت سامسونگ نیز به نمایش گذاشته شده و این موصضوع می تواند مهر تاییدی بر گزارش های Tizen Help باشد.

گلکسی هوم

همانطور که از نام گلکسی هوم مینی پیداست، این محصول نسخه کوچکتر و البته ارزان تر گلکسی هوم معمولی بوده که به بلوتوث 4.2، پورت میکرو USB و دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است. جالب آنکه شما می توانید از طریق این دستگاه کلیه وسایل هوشمند خانگی را کنترل کنید. تاریخ دقیق عرضه بلندگوهای هوشمند سامسونگ همچنان معلوم نیست، اما با فراگیر شدن نسخه آزمایشی می توان امیدوار بود که اسپیکر هوشمند گلکسی هوم نیز به زودی روانه بازارهای جهانی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع