حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ احتمالا گلکسی فولد را پانزدهم شهریور در کره عرضه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس گزارشی جدید، سامسونگ گوشی تاشدنی گلکسی فولد را پانزدهم شهریور در کره‌جنوبی عرضه خواهد کرد.

براساس گزارشی جدید، احتمالا عرضه‌ی گلکسی فولد زودتر از انتظار آغاز خواهد شد. تاکنون کره‌ای‌ها تنها تأیید کرده‌اند که گوشی تاشدنی پرحاشیه‌ی خود را در ماه سپتامبر عرضه خواهند کرد. حال منابع نزدیک به صنعت موبایل به خبرگزاری کره‌ای Yonhap گفته‌اند که سامسونگ در حال مذاکره با اپراتورهای کره‌ برای آغاز عرضه‌ی گلکسی فولد از تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در این کشور است.

نکته‌ی جالب‌توجه به آغاز نمایشگاه IFA برلین در تاریخ ۱۵ شهریور بازمی‌گردد؛ بنابراین شاید سامسونگ سعی دارد تا توجهات را از شرکت‌های دیگر حاضر در ایفا به‌سمت خود معطوف سازد. البته ممکن است کره‌ای‌ها به‌دنبال معرفی مجدد گلکسی فولد در رویداد ایفا باشند.

گلکسی فولد / Galaxy Fold

توجه داشته باشید که حتی اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد و سامسونگ عرضه‌ی گلکسی فولد را از ششم سپتامبر در کره‌جنوبی آغاز کند، باز هم علاقه‌مندان در بازارهای دیگر برای خریداری این گوشی تاشدنی باید تا اواخر سپتامبر منتظر بمانند؛ چرا که هنوز هیچ خبر یا شایعه‌ای در خصوص تاریخ احتمالی عرضه‌ی گوشی در بازارهای دیگر از جمله آمریکا، کانادا و اروپا در دسترس نیست.

به‌نظر شما آیا کره‌ای‌ها در فرصت چندماهه موفق به رفع مشکلات متعدد گلکسی فولد شده‌اند؟ آیا این گوشی آینده‌نگرانه به‌اندازه‌ی کافی برای فروش تجاری آماده است؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز تک تایمز به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع