حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت های هوشمند سری فنیکس 6 گارمین معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت گارمین از اسمارت واچ های جدید خود رونمایی کرد. سری فنیکس 6 گارمین در سه مدل و با ابعاد مختلف به بازار عرضه می شوند.

ساعت های هوشمند بسیاری در حال حاضر در بازار وجود دارد، اما اگر به دنبال اسمارت واچی هستید که برای فعالیت های بیرونی نظیر پیاده روی و کوهنوردی طراحی شده باشد، احتمالا برند گارمین یکی از بهترین گزینه های موجود است. ساعت های این کمپانی به منظور تناسب اندام و فعالیت های خارج از خانه طراحی شده اند.

شرکت گارمین به تازگی از سه مدل اسمارت واچ به نام Fenix 6 ،6S و 6X پرو سولار رونمایی کرده  است. مدل آخر همانطور که از نامش پیداست، پرچمدار این مجموعه بوده و ظاهرا از انرژی خورشیدی استفاده می کند. باتری این محصول می تواند به مدت 21 روز شارژ را درون خود نگه دارد و استفاده از انرژی خورشیدی، 3 روز دیگر به این بازه اضافه می کند. بنابراین کاربران برای حدود یک ماه، نیازی به شارژ کردن ساعت خود نخواهند داشت. به جز این ویژگی و البته ابعاد ساعت ها، سایر قابلیت های این سه مدل مشابه یکدیگر است.

فنیکس 6

ساعت های هوشمند فنیکس 6 گارمین به ویژگی PacePro مجهز شده اند و به همین دلیل قادر هستند تا در ارتفاعات مختلف، سرعت و فعالیت های دیگر دونده را ردیابی کنند. این وسیله سرعت هدف و سرعت حقیقی فرد را اندازه گیری کرده و فرد را از عقب ماندن یا نزدیک شدن به هدف مطلع می سازد. ابزار دیگری به نام Power Manager به این اسمارت واچ ها اضافه شده که نحوه اثرگذاری برنامه ها و ویژگی های مختلف روی طول عمر باتری را نشان می دهد.

قیمت در نظر گرفته شده برای فنیکس 6 و 6S برابر با 600 دلار است. اسمارت واچ فنیکس 6X پرو سولار با قیمت دو برابر، حدود 1150 دلار به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع