حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آغاز فروش هدست هولولنز 2 در ماه سپتامبر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رسانه های خبری مختلف اعلام کرده اند که شرکت مایکروسافت از ماه سپتامبر فروش هدست هولولنز 2 (HoloLens 2) را آغاز خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت نخستین بار در همایش جهانی موبایل در ماه فوریه از هدست جدید خود با نام هولولنز 2 رونمایی کرد و اظهار داشت که این محصول را تا پایان سال جاری روانه بازار می کند. طبق گزارش رویترز ظاهرا قرار است که این دستگاه از ماه سپتامبر در مراکز معتبر به فروش برسد. هری شام، سرپرست بخش AI و تحقیقات مایکروسافت نیز در روز پنجشنبه طی کنفرانس هوش مصنوعی شانگهای، اعلام کرد که این محصول در ماه سپتامبر عرضه می شود.

با این حال شرکت مایکروسافت گفته که شام احتمالا به تاریخ عرضه پروتوتایپ هولولنز 2 اشاره کرده است؛ چراکه این شرکت اکنون در حال دریافت سفارش از جانب مشتریان و جمع آوری بازخوردها بوده و فعلا قصد ندارد تا مدل نهایی را در دسترس عموم قرار دهد. قیمت در نظر گرفته شده برای پیش خرید این محصول برابر با 3500 دلار است.

هدست هولولنز 2 مجهز به واقعیت افزوده بوده و شامل میدان دید بهبود یافته، سنسور جدید Azure Kinect، یک پردازنده ARM، سنسورهای ردیابی چشم و سیستم نمایشگر متفاوت است. ویژگی کنترل حالت در هولولنز 2 به نحوی بهبود یافته، که شما را قادر به دستکاری ساده تر اشیا می کند.   

هولولنز 2

مایکروسافت همچنین مدل بازتری را برای هولولنز 2 انتخاب کرده است. این مدل شامل یک فروشگاه برنامه، مرورگر وب و درایور و رابط API باز می شود. این کمپانی آمریکایی با ارائه چنین اطلاعاتی در اوایل سال جاری، توانست نظر تیم سویینی، مدیر عامل شرکت EPIC GAMES را به خود جلب کند. وی پیش تر منتقد دوآتیشه فروشگاه ویندوز بود و اعتقاد داشت که برنامه های این سرویس باید به فروشگاه مایکروسافت منتقل شوند. به هر حال با جلب رضایت سویینی، به نظر می رسد که هدست هولولنز 2 از ابزارهای Unreal Engine 4 پشتیبانی خواهد کرد. این ابزارهای پیشرفته به توسعه دهندگان اجازه می دهند تا از تصاویر واقع گرایانه در ساخت، طراحی محصول، معماری و غیره استفاده کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع