مایکروسافت HoloLens 2 را به زودی عرضه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپانی مایکروسافت اوایل فوریه امسال دومین نسخه از هدست واقعیت افزوده خود یعنی HoloLens 2 را در نمایشگاه MWC معرفی و رونمایی کرد. خبرگذاری رویترز اعلام کرد که این هدست قرار است در ماه سپتامبر (ماه شهریور) در بازار عرضه شود و فروش خود را آغاز کند.

رویتر در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که HoloLens 2 قرار است با قیمتی در حدود ۳۵۰۰ دلار برای کاربران در دسترس قرار بگیرد.

 

اگر قصد خرید هدست HoloLens 2 را دارید، این هدست قرار است در چند نسخه در دسترس قرار بگیرد. نسخه مخصوص توسعه دهندگان با هزینه ۹۹ دلار در ماه فروخته خواهد شد. این پک قرار است ۵۰۰ دلار اعتبار Azure ، به همراه ۳ ماه اکانت زمان‌دار در Unity Pro و پلاگین PiXYZ  (که به شما کمک می‌کند مدل‌های CAD-پایه را در AR بسازید) در خود داشته باشد.

آنچه مشخص است مایکروسافت با HoloLens 2 هنوز هم مشاغل مختلف را به عنوان بازار هدف خود قرار داده است.

به هر حال دومین نسل از عینک‌های واقعیت افزوده مایکروسافت یعنی HoloLens 2 قرار است به نسبت نسخه اصلی HoloLens عریض‌تر باشد. البته رزولوشن این عینک در همان میزان ۴۷ پیکسل در درجه باقی خواهد ماند که با وجود افزایش عرض این عینک‌ها در مجموع شاهد پیکسل‌های بیشتر خواهیم بود.

HoloLens 2 قرار است قدرت محاسبه بیشتر، دقت سخت افزاری و ردیابی دست داشته باشد و همینطور در طراحی HoloLens 2 به شکلی مایکروسافت کار کرده است که بتوان به راحتی آن را پوشید و از آن استفاده کرد.

 

اگر قصد ندارید که یک هدست HoloLens 2 به طور شخصی برای خودتان خریداری کنید، می‌توانید آن‌ را برای شرکتی که در آن مشغول به کار هستید (اگر حوزه کارتان به شکلی است که با طراحی محصولات توسط CAD سروکار دارید) معرفی کنید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع