رندر رسمی نسخه 5G گلکسی A90 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با نسخه 5G گلکسی A90 به اینترنت راه پیدا کرده و حال شاهد انتشار رندر آن هستیم.

از چندین ماه پیش شاهد انتشار شایعات در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی A90 در فضای مجازی بودیم. این دستگاه از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می کند و گران ترین گوشی از سری گلکسی A محسوب می شود. در حالی که با گران ترین گوشی از سری گلکسی A روبه‌رو هستیم، گلکسی A90 5G اقتصادی ترین گوشی 5G سازنده خود محسوب می شود.

امروز رندر رسمی این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این رندر، گلکسی A90 سامسونگ برخلاف گلکسی A80 دارای دوربین چرخان نبوده و از طراحی استاندارد بهره می برد. در جلوی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری برش نمایشگر قطره ای هستیم و روی پنل پشتی آن نیز دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی به چشم می خورد.

نسخه سفید رنگ موجود در این رندر ظاهرا دارای بدنه دو رنگ است. بر اساس شایعات گذشته، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی با فناوری Super AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. دوربین اصلی این محصول سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. شایعات به حضور فناوری Tili OIS در این دستگاه اشاره می کنند که البته هنوز اطلاعات کاملی از آن منتشر نشده است.

نسخه 5G گوشی سامسونگ گلکسی A90 دارای شماره مدل SM-A908N است و قدرت آن توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود (نسخه 5G گلکسی A90 تاییدیه بلوتوث SIG دریافت کرد). با معرفی این گوشی هوشمند، شاهد عرضه اولین گوشی از سری گلکسی A سامسونگ با یک پردازنده پرچمدار خواهیم بود. انتظار می رود این دستگاه با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع