مشخصات سامسونگ گلکسی M30s فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات سامسونگ گلکسی M30s به اینترنت راه پیدا کرد. این دستگاه در وب‌سایت Google Enterprise Recommended حضور پیدا کرده است.

در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی گلکسی M30s سامسونگ بودیم. این اسمارت فون به تازگی موفق به کسب تاییدیه از سوی گوگل شده، بنابراین انتظار می رود در آینده نزدیک از آن رونمایی شود. این دستگاه اخیرا در وب‌سایت Google Enterprise Recommended حضور پیدا کرده که مشخصات اصلی آن را فاش می کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی M30s به استفاده از نمایشگر 6.4 اینچی در این دستگاه اشاره می کند. انتظار می رود رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی باشد. این گوشی هوشمند کره ای از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و همچنین 4 گیگابایت رم بهره می برد. کاربران می توانند این محصول را در دو نسخه مجهز به 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

این لیست خبر از حضور سنسور اثر انگشت در این گوشی هوشمند می دهد. بر اساس رندرهای گذشته، این اسکنر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است. این دستگاه سامسونگ فاقد تراشه NFC است. گلکسی M30s به دوربین اصلی سه گانه با طراحی متفاوت نسبت به دیگر محصولات سازنده کره ای خود مجهز می شود. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی است.

انتظار می رود قدرت این دستگاه توسط چیپست اگزینوس 9610 تامین شود، البته شایعات به امکان حضور پردازنده اگزینوس 9611 در آن نیز اشاره کرده اند. به نظر می رسد سامسونگ برای این دستگاه یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. شایعات قیمت این محصول را در محدوده 210 تا 280 دلار اعلام کرده اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع