سونی اکسپریا 2 در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد؛ دوربین اصلی سه گانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سونی به زودی از پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا 2 رونمایی خواهد کرد. حال تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که شکل ظاهری آن را تا حدی برای ما ترسیم می کند.

شرکت سونی قصد دارد تا طی نمایشگاه IFA که هفته آینده در برلین برگزار می شود، نسخه بهبود یافته گوشی اکسپریا 1 یعنی سونی اکسپریا 2 را به دنیا معرفی کند (احتمال رونمایی از سونی اکسپریا 2 در نمایشگاه IFA 2019). حال تصاویر تازه ای از این محصول در رسانه های خبری مختلف منتشر شده که شمایل ظاهری آن را اندکی برای ما ترسیم می کند.

اکسپریا 2 به لحاظ شکل ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی اکسپریا 1 ندارد، هرچند که ماژول دوربین اکنون به گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی منتقل شده است. در لبه سمت راستی این گوشی نیز دکمه های پاور، تنظیم صدا، شاتر دوربین و حسگر اثر انگشت به چشم می خورند. این محصول دارای اصلی دوربین سه گانه بوده و احتمالا قدرت آن به وسیله چیپست اسنپدراگون 855 یا 855 پلاس تامین می شود. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با سایر مشخصات فنی این دستگاه به دست نیامده است.

سونی اکسپریا 2 نخستین بار با شماره مدل J8010 مشاهده شد و ظاهرا مانند اسمارت فون اکسپریا 1 دارای نمایشگر با رزولوشن 3840 × 1644 پیکسل است. البته شایعات دیگری نیز پیرامون این محصول به گوش می رسد. طبق این شایعات، گوشی اکسپریا 2 با نام Xperia 1R به بازار می آید و دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن فوق العاده 5K و نسبت تصویر 21:9 است (سونی اکسپریا 1R به نمایشگر 5K مجهز می شود). این یعنی پرچمدار آینده سونی در مقایسه با مدل قدیمی خود، 70 درصد پیکسل بیشتری دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع