سامسونگ گلکسی A71 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی A71 چندی پیش در گیک بنچ به نمایش درآمد. این محصول از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد و دارای پردازنده اسنپدراگون 675 است.

بسیاری از علاقه مندان محصولات سامسونگ در انتظار شنیدن خبری درباره نسخه بهبود یافته سری گلکسی A70 یعنی گلکسی A70s هستند. حال اخباری در رابطه با گوشی جدیدی به نام سامسونگ گلکسی A71 منتشر شده که نظر همه را به سوی خود جلب کرده است. این گوشی اخیرا در بنچمارک گیک بنچ به نمایش درآمده و برخی از مشخصات اصلی آن از جمله سیستم عامل و نوع پردازنده، در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این محصول که شماره مدل SM-A715F را بر دوش می کشد، ظاهرا مانند گوشی A70 مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 675 کوالکام است. این تراشه دارای دو هسته Kryo 460 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته Kryo 460 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بوده و بر اساس لیتوگرافی 11 نانومتری توسعه یافته است (چیپست اسنپدراگون 675 کوالکام در بنچمارک AnTuTu حضور پیدا کرد). هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ گلکسی A71 دارای چیپست مشابه با مدل قبلی خود خواهد بود یا خیر.

نتایج

به هر حال این دستگاه هوشمند توانسته در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات 2540 و 7081 را به دست آورده و عملکرد بهتری نسبت به گوشی جدید A70s داشته باشد (گلکسی  A70s در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد). ناگفته نماند که وظیفه پردازش گلکسی A70s نیز بر عهده اسنپدراگون 675 است.

این دستگاه هوشمند از جدیدترین نسخه Android یعنی اندروید 10 به همراه رابط کاربری OneUI بهره می برد. متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با سایر ویژگی های سامسونگ گلکسی A71 و همچنین قیمت احتمالی آن به دست ما نرسیده است؛ با این حال گفته می شود که این محصول همراه با گوشی گلکسی A91 و در سال 2020 میلادی به بازار می آید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع