رندرهای جدید سونی اکسپریا 2 به اینترنت راه پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای جدید سونی اکسپریا 2 طراحی این گوشی هوشمند را در زوایا مختلف به نمایش می گذارد. انتظار می رود این دستگاه در IFA 2019 معرفی شود.

همانطور که می دانید، به زودی و در رویداد 2019 IFA از گوشی سونی اکسپریا 2 رونمایی می شود. با این حال امروز تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که این محصول را از زوایای مختلف و در رنگ های گوناگون به تصویر می کشند. در ادامه مشخصات ظاهری و فنی این گوشی را با یکدیگر مرور می کنیم.

شکل ظاهری سونی اکسپریا 2 درست مشابه با مدل قدیمی آن یعنی اکسپریا 1 است، با این تفاوت که دوربین سه گانه در گوشه بالا و سمت چپ گوشی قرار دارد. درگاه سیم کارت و حسگر اثر انگشت در کناره سمت چپ و دکمه تنظیم صدا، کلید پاور و شاتر دوربین نیز در سمت راست گوشی به چشم می خورند. بخش پایینی این گوشی هوشمند ژاپنی پورت USB-C، بلندگو و میکروفن اصلی را میزبانی می کند. میکروفن ثانویه نیز در بالای گوشی قرار دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، Xperia 2 نیز مانند Xperia 1  فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری است.

سونی اکسپریا 2

سونی اکسپریا 2 مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت صفحه 21:9 بوده و باتری آن در مقایسه با باتری 3330 میلی آمپر ساعتی سونی اکسپریا 1 اندکی کوچکتر است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برد و ظرفیت رم و حافظه اصلی آن نیز به ترتیب برابر با 6 و 128 گیگابایت است.

متاسفانه هنوز اطلاعات جامعی درباره دوربین سلفی به دست ما نرسیده اما ظاهرا نوع و ویژگی های دوربین سه گانه اصلی مشابه با همان مدل قبلی خواهد بود. شرکت ژاپنی سونی تاکنون حرفی درباره گوشی اکسپریا 2 نزده و هیچ یک از این اطلاعات را رسما تایید نکرده است. برای آگاهی از مشخصات دقیق و همینطور قیمت این محصول باید تا هفته آینده صبر کرد.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع