تاریخ معرفی هواوی میت 30 و میت 30 پرو رسما اعلام شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تاریخ معرفی هواوی میت 30 و میت 30 پرو از سوی سازنده آن ها مشخص شد. این دو گوشی هوشمند پرچمدار در تاریخ 19 سپتامبر رونمایی می شوند.

هواوی به صورت رسمی تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده خود را اعلام کرد. در تاریخ 28 شهریور باید منتظر معرفی هواوی میت 30 و میت 30 پرو باشیم. به تازگی این تاریخ توسط حساب رسمی هواوی موبایل در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شده است. در تیزر منتشر شده از سوی هواوی، به دوربین دایره ای شکل این محصولات اشاره شده است. هواوی این محصولات را در مونیخ، آلمان معرفی خواهد کرد.

هفته گذشته شاهد افشای پوستری از گوشی های سری هواوی میت 30 بودیم که طراحی پنل جلویی و پشتی آن ها را نمایش می گذاشت (رندر جدید هواوی میت 30 پرو به دوربین چهارگانه اشاره می کند). این محصولات به یک المان دایره ای شکل روی پنل پشتی خود مجهز می شوند که دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می کند. بر اساس شایعات، دو سنسور این دوربین 40 مگاپیکسلی هستند.

در جلوی این دو اسمارت فون شاهد حضور یک بریدگی بزرگ هستیم که 3 دوربین را در خود جای داده است. از دیگر مشخصات این محصولات می توان به چیپست کایرین 990، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر و اینفرارد اشاره کرد (چیپست Kirin 990 هواوی در تاریخ 6 سپتامبر از راه می رسد). هواوی میت 30 و میت 30 پرو دارای نمایشگر خمیده هستند. هواوی به تازگی برای شارژ وایرلس 25 واتی تاییدیه دریافت کرده است.

در حالی که این دو پرچمدار ابتدا در کشور آلمان معرفی می شوند، باید منتظر فروش اولیه آن ها در کشور چین باشیم. به دلیل تحریم ایالات متحده آمریکا، احتمال عدم استفاده از نسخه رسمی اندروید و همچنین سرویس های گوگل در این محصولات وجود دارد (گوشی های سری هواوی میت 30 بدون سرویس های گوگل عرضه می شوند؟).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع