حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اعمال تعرفه 15 درصدی روی محصولات اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با اعمال تعرفه های ایالات متحده آمریکا روی محصولات تولیدی کشور چین، محصولات اپل با افزایش قیمت 15 درصدی روبه‌رو شدند.

در نهایت اعمال تعرفه روی محصولات الکترونیکی تولید کشور چین آغاز شد. شرکت های تولیدکننده محصولات تکنولوژی از این پس باید 15 درصد تعرفه بپردازند. در این میان اپل بیش از سایر برندها دچار مشکل می شود چرا که بسیاری از محصولات اپل در کشور چین به تولید می رسند. با توجه به این موضوع، باید شاهد افزایش قیمت ایرپاد، اپل واچ، هوم پاد، آی مک و تعدادی از هدفون های بیتس باشیم.

تعرفه های جدید محدوده وسیعی از محصولات را در برمی گیرد که شامل دوربین، حافظه فلش، دیسک های بلوری، DVD و باتری های لیتیوم یونی می شود. از تاریخ 15 دسامبر این تعرفه ها محصولات بیشتری را در برمی گیرد. در حقیقت از این تاریخ شاهد اعمال تعرفه ها روی گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و همچنین کنسول های بازی خواهیم بود.

اپل واچ

در حال حاضر مشخص نیست این تعرفه ها باعث افزایش قیمت محصولات اپل می شود یا خیر. اپل از زمان حضور در بازار تا به امروز، حاشیه سود خود را کاهش نداده است؛ با این حال به تازگی با مشکل تعرفه ها مواجه شده است. در حال حاضر شاهد کاهش درآمد اپل و همچنین سقوط فروش آیفون های آن هستیم.

اپل در تاریخ 10 سپتامبر از آیفون های 2019 رونمایی می کند (رونمایی رسمی از آیفون 11 اپل در تاریخ 19 شهریور). در صورتی که این شرکت به دنبال افزایش قیمت محصولات خود باشد، گوشی های جدید این شرکت نیز باید با قیمت بالاتری در مقایسه با آیفون های کنونی وارد بازار شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع