تعویض و تعمیر رایگان نمایشگر اسمارت واچ های اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پس از به وجود آمدن ترک های بسیار در حاشیه اپل واچ ها، شرکت اپل به این فکر افتاده تا برنامه ای را جهت تعمیر رایگان نمایشگر این محصولات راه اندازی کند.

شرکت اپل به تازگی برنامه ای را جهت تعمیر رایگان نمایشگر اپل واچ های سری 2 و سری 3 ترتیب داده است. ظاهرا لبه نمایشگر برخی از اپل واچ ها خود به خود ترک برداشته و همین امر، اپل را به طراحی و راه اندازی این برنامه ترغیب کرده است.   

اپل طی گزارشی اعلام کرده که تحت شرایط بسیار نادری، شکافی در لبه نمایشگر مدل آلومینیومی اپل واچ های سری 2 و 3 به وجود می آید. پس به نظر می رسد که برنامه تعمیر رایگان نمایشگر تنها برای مدل های آلومینیومی با ابعاد 38 و 42 میلیمتری اعمال خواهد شد.

هر کاربر در صورت مشاهده ترک یا شکاف در نمایشگر اپل واچ خود، می تواند در این برنامه شرکت کرده و ساعت خود را به طور مجانی تعمیر یا تعویض کند. حتی مدل هایی که تاریخ ضمانت‌نامه آن ها به اتمام رسیده نیز جزئی از این سرویس رایگان خواهند بود.

نمایشگر اپل و

لازم به ذکر است؛ آسیب های تصادفی مثل خرد شدن صفحه نمایش شامل این برنامه تعمیر نمی شوند. همچنین مدل های استیل بدون لکه یا سرامیکی که از نمایشگر متفاوتی استفاده می کنند، قابل تعویض یا تعمیر در این سرویس رایگان نیستند. طبق اعلامیه اپل، تنها اگر ترک یا شکافی دور لبه ساعت مچی مشاهده شود، آنگاه ارائه دهندگان سرویس می توانند صفحه نمایشگر را بدون پرداخت هزینه از سوی کاربر، تعویض کنند.

طبق گزارش های تایید شده از سوی اپل، برنامه تعمیر رایگان نمایشگر تا سه سال پس از فروش اولین محصول، یا یک سال پس از تاریخ آغاز این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد؛ بستگی دارد که کدامیک طولانی تر باشند.

دلیل ایجاد شکاف در نمایشگرهای اپل واچ هنوز مشخص نشده، چراکه این شرکت به بررسی جزییات نپرداخته است. با این حال حتی اگر این ترک تقصیر خود کاربر باشد، فرصتی پیش آمده تا آن را به طور رایگان تعمیر کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع