حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گزارش تصویری ایتنا : بوگاتی سنتودیچی، نسخه ویژه 110 سالگی بوگاتی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت بوگاتی که به تازگی نخستین دهه از قرن دوم فعالیت خود را جشن گرفته است، یکی از برترین محصولات خود را به مناسبت جشن 110 سالگی این شرکت معرفی کرده است.

به گزارش تک تایمز و به نقل از  Cnet، این خودرو که بوگاتی سنتودیچی نام دارد، در حقیقت نام خود را از یک کلمه ایتالیایی به معنای صد و ده سالگی گرفته است و به معنای واقعی کلمه، نمادی از 110 سال فعالیت این شرکت است.

ظاهر منحصر به فرد این خودرو، تنها ویژگی بوگاتی سنتودیچی نیست بلکه این وسیله نقلیه به معنای واقعی کلمه در رده ابرخودروها برای خود جایگاهی ویژه خواهد داشت.

 




بوگاتی سنتودیچی دارای یک موتور نیرومند 8 لیتری است که تقریبا ساختاری مشابه با موتور 16 سیلندر بوگاتی شیرون دارد.  خروجی این ابرخودرو، 1600 اسب بخار است و این توان شگفت آور موجب شده است که بتوان تنها در 2.4 ثانیه شاهد رسیدن سرعت آن به 100 کیلومتر بود.

بوگاتی سنتودیچی در 6.1 ثانیه به 200 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و سرعت نهایی آن به واسطه سیستم ایمنی تعبیه شده در داخل خودرو، 236 مایل بر ساعت برابر با 377 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت بوگاتی سنتودیچی پیش از اعمال مالیات، برابر با 8.9 میلیون دلار است که این قیمت، این خودرو را به یکی از محصولات بسیار گران قیمت موجود در جهان تبدیل کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع