حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جلوگیری از ورود ربات های اسپم به دایرکت اینستاگرام

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اینستاگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی است که از ورود ربات های اسپم و افرادی که نمی خواهید، به دایرکت اینستاگرام شما جلوگیری خواهد کرد.

همواره یکی از موارد آزار دهنده در اینستاگرام، وجود ربات هاست. مدت هاست که شاهد حضور آن ها حتی در دایرکت مسیج های خود هستیم. حال اینستاگرام قصد دارد تا بر اساس آخرین تحقیقات جین مانچون وون، قابلیت جدیدی به برنامه اضافه کند که به کاربر قدرت انتخاب افرادی که می توانند به او پیام دهند را خواهد داد. یکی از راه های مقابله با ربات ها، انتخاب گزینه دریافت پیام از کسانی که دنبال می کنید، خواهد بود. در حال حاضر می بینیم که ربات های اسپم در همه جای اینستاگرام حضور دارند، زیر پست ها کامنت می گذارند و حتی وارد دایرکت مسیج افراد می شوند، حال با این قابلیت حتی اگر یک اکانت پابلیک یا عمومی داشته باشید، می توانید از شر پیام های آن ها خلاص شوید.

اینستاگرام

در سیستم فعلی اینستاگرام، هر فردی قادر به ارسال پیام به شما خواهد بود، اما اگر این فرد ناشناس باشد، پیام او به صورت یک درخواست به شما ارسال می شود که می توان آن را نادیده گرفت و تا جای ممکن مانع پیام دادن آن ها شد. بر اساس شنیده ها، قابلیت جدید در بخش Privacy Setting با عنوان Messaging option ظاهر خواهد شد و امکان انتخاب افرادی که اجازه اضافه کردن شما به گروه را داشته باشند نیز به همراه آن اضافه می شود.

با این حال، این قابلیت فعلا در حال آزمایش است و مشخص نیست که عرضه شود یا خیر. همچنین، قابلیت دیگری با نام Creator Account وجود دارد که با فعال کردن آن می توانید پیام های خود را اولویت بندی کنید. گفته می شود که اینستاگرم این ویژگی را ابتدا در اختیار اینفلوئنسرها قرار داده، اما در صفحه پشتیبانی این ویژگی ذکر شده است که ویژگی Creator Account به زودی در اختیار تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع