تاریخ معرفی هواوی اینجوی 10 پلاس مشخص شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت هواوی تاریخ معرفی یکی از محصولات خود را اعلام کرد. گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس در تاریخ 5 سپتامبر رونمایی می شود.

هواوی در شبکه اجتماعی ویبو تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود را اعلام کرد. این شرکت از گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس در تاریخ 5 سپتامبر، 3 روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می کند. این گوشی هوشمند به طراحی جذاب و مواد باکیفیت مجهز می شود. گوشی های سری اینجوی این شرکت چینی امکانات خوبی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد.

بر اساس ویدیوی کوتاهی که شرکت هواوی از این اسمارت فون منتشر کرده، گوشی اینجوی 10 پلاس به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود و در رنگ های متنوعی شامل سبز تیره، قرمز، مشکی و Aurora به فروش می رسد. از دیگر ویژگی هایی که این ویدیو به آن ها اشاره می کند، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و دوربین سلفی پاپ آپ است. استفاده از این دوربین سلفی باعث عدم حضور برش نمایشگر در این محصول می شود.

بر اساس شایعاتی که تا به امروز در اختیار رسانه ها قرار گرفته، گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس به صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل مجهز می شود. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست میان رده کایرین 710 تامین می کند. از دیگر مشخصات این محصول هواوی می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. متاسفانه این دستگاه از تراشه NFC پشتیبانی نمی کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع