سامسونگ گلکسی M30s در تاریخ 27 شهریور از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تاریخ رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی M30s اعلام شد. این گوشی هوشمند کره ای در تاریخ 18 سپتامبر از راه می رسد.

در هفته های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی از گوشی سامسونگ گلکسی M30s بودیم و حال سامسونگ به تازگی تاریخ رونمایی از آن را مشخص کرده است. این دستگاه در تاریخ 27 شهریور ماه از راه می رسد و به در کشور هند به صورت انحصاری توسط آمازون در اختیار خریداران قرار می گیرد. بر اساس اعلام سامسونگ، انرژی گوشی گلکسی M30s توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

در گذشته شاهد افشای اطلاعات این اسمارت فون بودیم. سامسونگ گلکسی M30s به صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز می شود. این دستگاه از 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. بر اساس بنچمارک گیک بنچ، قدرت گوشی میان رده آینده سامسونگ را چیپست اگزینوس 9610 تامین می کند، البته احتمال استفاده از پردازنده کاملا جدید اگزینوس 9611 نیز در آن وجود دارد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دو سنسور دیگر این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. سامسونگ این محصول خود را به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای مجهز می کند. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، این اسمارت فون با قیمتی در محدوده 210 تا 280 دلار روانه بازار می شود. برای آشنایی کامل با این دستگاه باید تقریبا تا دو هفته دیگر صبر کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع