گوشی سامسونگ Galaxy M30s با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری ۲۷ شهریور عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پیش از این شاهد لو رفتن اطلاعاتی در مورد گوشی جدید کمپانی سامسونگ یعنی Galaxy M30s بودیم. حالا اما اطلاعات زمان عرضه این گوشی جدید لو رفته است.

طبق اطلاعات لو رفته قرار است گوشی سامسونگ Galaxy M30s در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) در فروشگاه آمازون هند فروش خود را به صورت اختصاصی آغاز کند.

مهمترین ویژگی گوشی سامسونگ Galaxy M30s باطری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپری آن است که سامسنوگ بسیار روی آن مانور داده و تبلیغ کرده است.

Samsung Galaxy M30s coming September 18

پیش از این زمانی که لیست گوشی‌هایی که قرار است سیستم عامل آن‌ها اندروید باشد منتشر شد معلوم شد که گوشی جدید سامسونگ یعنی  Galaxy M30s قرار است با صفحه نمایش ۶۴ اینچی که از نوع آن Super AMOLED است منتشر شود.

در ادامه اطلاعات منتشر شده از سامسونگ Galaxy M30s می‌توان به RAM آن اشاره کرد که قرار است ۴ گیگابایت باشد و در زمان عرضه حافظه داخلی این گوشی جدید دو مدل ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

باید از سایت Geekbench نیز تشکر کنیم که با تست بنچمارک گوشی سامسونگ Galaxy M30s اطلاعات دیگری را در دسترس قرار داد به طوری که حالا میدانیم گوشی سامسونگ Galaxy M30s قرار است چیپست Exynos 9610 داشته باشد که البته شایعاتی وجود دارد که ممکن است تا زمان عرضه سامسونگ تصمیم بگیر چیپست جدید Exynos 9611 را جایگزین مدل قبلی خود کند.

Samsung Galaxy M30s coming September 18

در پشت گوشی Galaxy M30s قرار است شاهد حضور دوربین سه‌گانه باشیم که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود اما از دو دوربین دیگر آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

در بعد نرم‌افزاری نیز این گوشی با اندروید پای (Android Pie) منتشر می‌شود اما سامسونگ سیستم عامل Android One را نیز در آن جای داده است.

براساس حدس و گمان‌ها انتظار می‌رود که گوشی Galaxy M30s با قیمتی بین ۱۵۰۰۰ روپیه (۲۱۰ دلار/۱۹۰یورو) و ۲۰۰۰۰ روپیه (۲۸۰ دلار/۲۵۰ یورو) عرضه شود اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آخر سامسونگ چه تصمیمی برای گوشی جدید خود دارد و قصد دارد این گوشی را با چه قیمتی عرضه کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع