حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گزارش تصویری ایتنا : تریلر Airstream Classic ، امکانات عصر جدید با ظاهری از گذشته

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جدیدترین مدل تریلرهای ایرستریم، که از دیرباز به عنوان نقطه اوج امکانات لوکسی که پشت خودرو  یدک کشیده می‌شوند شناخته شده‌اند، شاهد تحولاتی در تکنولوژی بوده‌اند.

 

به گزارش تک تایمز به نقل از cnet، اپ جدید Smart RV Control چک‌لیستی از هر چیزی که برای استفاده درست از RV لازم است را در اختیار قرار می‌دهد.

این اپ همچنین کنترل سیستم‌های روشنایی و HVAC را برقرار می‌کند و می‌تواند سایبان برقی را با لمس یک دکمه باز کند.

ایرستریم کلاسیک یک بوستر وایفای برای هرگونه سیگنال عمومی دارد که در زمان کمپینگ ممکن است با آن مواجه شود و همچنین یک مودم AT&T برای دیتای  4G LTE وجود دارد.

البته با این وجود شما می‌توانید همه چیز را از داخل تریلر با صرفا فشار دادن یک دکمه مدیریت کنید.

 

آشپزخانه آن به یک یخچال و فریزر بزرگ (برای یک تریلر) و همچنین یک ترکیب مایکرویو/فرهای کانوکشن، یک فر معمولی، یک اجاق گاز پروپان سه شعله و یک سینک با ابعاد خوب مجهز شده است.

 

یک میز که برای چهار نفر جا دارد در آن تعبیه شده که می‌تواند به یک تخت‌خواب تبدیل شود؛ همچنین یک نیمکت راحتی با صندلیهای خمشونده در هر سمت آن با پورتهای USB امکانات آن را تکمیل می‌کند.

 

بخش عقبی آن به تخت‌خوابهای خمشونده دوقلویی مجهز شده که که هر کدام پورت USB خودشان را دارند، هرچند که یک پیکربندی ثانویه هم وجود دارد که در آن تخت‌خواب دوتایی وجود دارد.

 

تریلر ایرستریم کلاسیک 2019 سی فوت (حدود 10 متری) به قیمت 153400 قابل تهیه است، هر چند که مدل دیگر آن که 3 فوت (حدود یک متر) بیشتر طول دارد 167900 دلار قیمت دارد.

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع