به‌زودی هوآوی Enjoy 10 Plus معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هوآوی هر سال از عضوهای جدید سری‌های خود مثل P یا میت پرده بردارد. اما این‌ها خانواده‌های گران‌قیمت این شرکت هستند و برای این‌که هر کسی بتواند اقدام به خرید موبایل‌های هوآوی کنید، این شرکت به تولید سری‌های مثل آنر، Y و Enjoy نیز می‌پردازد. به‌تازگی اخبار نشان می‌دهند که باید منتظر یک عضو جدید در خانواده Enjoy باشیم. این گوشی هوشمند با قابلیت‌های فراوان و قیمتی رقابتی به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند بر رقیبان خود مثل موبایل‌های شیائومی فائق شود. در ادامه با این موبایل جذاب بیش‌تر آشنا خواهیم شد.

در حقیقت سری Enjoy بهتر از خانواده Y محسوب می‌شوند و از تکنولوژی‌های بهتری بهره می‌برند. این موبایل‌های هوشمند در کلاس میان‌رده قرار می‌گیرند و مقرون‌به‌صرفه به‌شمار می‌آیند. در نتیجه توصیه می‌کنیم اگر بودجه زیادی برای خرید گوشی هوشمند ندارید و در عین حال یک مدل عالی می‌خواهید، باید یکی از دستگاه‌های سری Enjoy را خریداری نمایید. شاید هوآوی Enjoy 10 Plus همان موبایلی باشد که به‌دنبالش هستید. اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که شرکت چینی از این مدل در ماه جاری میلادی پرده برمی‌دارد و چند هفته بعد به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. طراحی برای گوشی‌های این سری اهمیت فراوانی دارد و هوآوی نیز در این موبایل جدید سعی کرده از جدیدترین طراحی بهره ببرد. به‌نظر می‌‌رسد در هوآوی Enjoy 10 Plus شاهد یک طراحی کم‌حاشیه و بدون ناچ باشیم. به‌لطف دوربین پاپ‌آپ دیگر نیازی نیست بریدگی بالای صفحه یا حفره درون نمایشگر را تحمل کنید! حدود ۸۰ درصد (یا حتی بیش‌تر) از قاب جلو را صفحه‌نمایش دستگاه پوشانده که رقم خوبی برای یک گوشی زیر ۵۰۰ یورو محسوب می‌شود. از این گذشته دوربین پاپ‌آپ جذاب‌ترین قابلیت هوآوی Enjoy 10 Plus به‌شمار می‌آید. این دوربین در صورت لزو – وقتی به برنامه دوربین وارد شوید – در عرض چند لحظه از داخل دستگاه بیرون می‌آید و آماده عکس‌برداری خواهد بود. این طراحی در بیش‌تر گوشی‌های بالارده و پرچم‌دار مثل وان‌پلاس ۷ پرو به‌چشم می‌خورد. اما تردیدهای زیادی در مورد این تکنولوژی وجود دارد. وقتی بخشی از موبایل هوشمند دارای کارکردی مکانیکی باشد، بعید نیست که بعد از مدتی خراب شود. به این ترتیب شما دوربین سلفی را از دست خواهید داد! حتی در گران‌قیمت‌ترین گوشی‌ها نیز این فن‌آوری ممکن است دچار مشکل شود، حالا خودتان در مورد هوآوی Enjoy 10 Plus قضاوت کنید.

طراحی بخش پشتی هوآوی Enjoy 10 Plus نیز قابل توجه خواهد بود. شرکت تولیدکننده محصول خود را در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد کرد. هر کدام از این رنگ‌ها منحصر به فرد بود و گفتنی‌ست یک طیف خاصی را (مثل از آبی کم‌رنگ به آبی پررنگ) شامل می‌شوند. هنوز هوآوی اطلاعات زیادی را در مورد این گوشی منتشر نکرده، با این همه می‌توانیم حدس و گمان‌هایی در مورد مشخصات احتمالی هوآوی Enjoy 10 Plus بزنیم. در حقیقت این مدل بسیار شبیه به نسخه Y9 Prime 2019 است که در سال جاری به بازار عرضه شد. این موبایل هوشمند نیز مثل برادر خود از پردازنده اختصاصی هوآوی کایرین ۷۱۰ سود خواهد جست تا بتوانید برخی از بازی‌ها و برنامه‌های سبک و نیمه‌سنگین اندرویدی را بدون کندی سرعت اجرا کنید. صحبت از اندروید شد. گفته می‌شود هوآوی Enjoy 10 Plus مثل Y9 Prime 2019 به نگارش نهم اندروید مجهز خواهد بود. در ضمن به‌همراه سیستم‌عامل گوگل، رابط کاربری اختصاصی هوآوی نیز با نام EMUI عرضه خواهد شد تا اندروید بهینه‌تر شود و به قابلیت‌ها بیش‌تری مجهز باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه این گوشی هوشمند به بازار ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ آیا در حال حاضر از گوشی‌های شرکت هوآوی استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع