حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی واچ اکتیو 2 سال 2020 به الکترودیاگرام مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ قرار است در سه ماهه اول سال 2020، دو ویژگی ECG و تشخیص افتادن (Fall Detection) را به گلکسی واچ اکتیو 2 اضافه کند.

سامسونگ ماه گذشته از ساعت هوشمند جدید خود به نام واچ اکتیو 2 رونمایی کرد. انتظار می رود که این محصول در تاریخ 23 سپتامبر در بازار ایالات متحده در معرض فروش گذاشته شود. این ساعت هوشمند در هنگام عرضه، دارای ویژگی ECG و تشخیص افتادن نخواهد بود، چرا که سامسونگ نتوانسته مجوز FDA را به موقع دریافت کند. طبق گزارش های دریافت شده از سوی SamMobile، این کمپانی کره ای بالاخره موفق به کسب مجوز FDA شده و به احتمال زیاد، دو ویژگی مذکور را در ماه فوریه سال آینده به مشتریان ساکن در ایالات متحده ارایه می دهد.

گلکسی واچ اکتیو 2 با استفاده از ECG (نوار قلب الکترونیکی) می تواند جزییات دقیق تری درباره نحوه عملکرد قلب کاربر را به دست داده و اتفاقاتی همچون انقباض ناگهانی قلب را تشخیص دهد. البته هنوز مشخص نشده که آیا این ویژگی خاص، برای کاربران خارج از ایالت متحده نیز قابل دسترس خواهد بود یا خیر. در واقع امکان استفاده از ویژگی ECG به سیاست و قانون گذاری کشورهای مختلف بستگی دارد.

ویژگی جدید دیگری که به گلکسی واچ اکتیو 2 اضافه می شود، قابلیت تشخیص افتادن است. این ویژگی از عمومیت بیشتری برخوردار بوده و به نظر می رسد که علاوه بر ایالات متحده، برای مشتریان ساکن در کشورهای دیگر نیز قابل دسترس خواهد بود. البته باید گفت که امکان استفاده از این ویژگی در تمام کشورها هنوز به طور قطع مشخص نشده، اما کسب مجوز این ویژگی از جانب قانون گذاران، بسیار ساده تر از ECG است.

با افزودن ویژگی های جدید در سه ماهه اول سال 2020، احتمال می رود که سامسونگ، تغییری را در ظاهر رابط کاربری One UI به وجود آورد. گلکسی واچ اکتیو 2 نخست در بازار خانگی سامسونگ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. انتظار می رود که عرضه این محصول از تاریخ ششم سپتامبر آغاز شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع