حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ گلکسی A90 5G به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی A90 5G از راه رسید. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی و چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده است.

سامسونگ تا به امروز از چندین گوشی هوشمند 5G مانند گلکسی S10 5G و گلکسی نوت 10 پلاس 5G رونمایی کرده است و حال شاهد معرفی دستگاه جدیدی با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه هستیم. این محصول اولین گوشی هوشمند میان رده پریمیوم سامسونگ محسوب می شود که قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است.

قدرت سامسونگ گلکسی A90 5G توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود و در دو نسخه با 6/8 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار می گیرد. نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم این گوشی هوشمند کره ای قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی است. سامسونگ برای جدیدترین محصول خود نمایشگر 6.7 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر گرفته است که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار دارد.

پنل پشتی این اسمارت فون دارای جنس شیشه ای بوده و دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی است و سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می کنند. این دوربین از قابلیت هایی مانند Super Steady، بهینه ساز صحنه و Flaw Detector بهره می برد. برای دوربین سلفی این محصول قابلیت Live Focus در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی A90 5G قادر به پشتیبانی از DeX است که آن را به اولین گوشی هوشمند سری A با این قابلیت تبدیل می کند. این اسمارت فون در رنگ های مشکی و سفید وارد بازار می شود. از سایر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در حال حاضر قیمت این محصول مشخص نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع