گوشی‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با به پایان رسیدن تابستان، باید منتظر فصل دوم عرضه گوشی‌های هوشمند باشیم. در حالی که سال گذشته اکتبر، ماه شلوغتری از این نظر بود، اما امسال تولیدکنندگان ترجیح دادند تا کارها را زودتر به پیش ببرند. با داشتن آخرین فناوری‌ها، این دستگاه‌ها بهترین گوشی‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۹ و بدون در نظر گرفتن اینکه در چه بازه قیمتی جستجو می‌کنید، می‌توانید آنها را خریداری کنید.

حالا می‌پردازیم به آنچه که در ۳۰ روز آینده انتظار داریم ببینیم:

۵ سپتامبر: پرچمدار و میان‌رده به روز‌شده نوکیا

در حالی که نمایشگاه IFA 2019 روز ۶ سپتامبر شروع به‌کار می‌کند، اما شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، سازنده گوشی‌های برند نوکیا، یک رویداد رسمی را برای روز ۵ سپتامبر در نظر گرفته است. انتظار می‌رود این شرکت از دومین نسخه به روزشده نوکیا ۷،۶،۵ و همچنین نوکیا ۹٫۱PureView که نخستین گوشی این شرکت با قبلیت ۵G خواهد بود، در این رویداد رونمایی کند. البته نسخه بدون پشتیبانی از ۵G نیز وجود خواهد داشت و انتظار داریم نسبت به نوکیا ۹، پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

۶ سپتامبر: رونمایی سونی و الجی از آخرین پرچمداران خود و احتمالا نسخه نهایی گلکسی فولد سامسونگ

روز اول نمایشگاه IFA معمولا شلوغ‌ترین روزی است که شرکت‌ها می‌خواهند آخرین مدل‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

الجی ویدیو جدیدی منتشر کرده که در آن شاهد یک دستگاه با صفحه نمایش دوگانه هستیم که مشخصا به نسخه به روزشده الجی وی۵۰ ThinQ اشاره می‌کند. ضمنا ممکن است یک گوشی دیگر با پشتیبانی از صفحه نمایش ثانویه بعنوان نسخه به روزشده جی۸ نیز معرفی شود.

طبق شایعات سونی در حال آماده شدن برای معرفی دومین پرچمدار خود در سال ۲۰۱۹ به نام اکسپریا ۲ است.

ضمن اینکه سامسونگ نیز در حال تدارک برای برای عرضه مجدد گلکسی فولد است. همانطور که می‌دانید این تاخیر به دلیل مشکلات ایجاد شده برای صفحه نمایش تاشو این گوشی بوجود آمد.

۱۰ سپتامبر: رونمایی اپل از آیفون ۱۱ و نسخه پرو و اپل‌واچ سری ۵

بدون شک یکی از مهمترین روز‌های سال برای مشتاقان گوشی‌های هوشمند، زمان رونمایی از آیفون‌های جدید است. درست مانند سال گذشته انتظار داریم تا اپل از سه مدل آیفون رونمایی کند. طبق شایعات، نامگذاری آیفون‌های جدید تغییر خواهد کرد. آیفون ۱۱ جایگزین آیفون ایکس‌آر خواهد شد و آیفون ۱۱پرو و آیفون ۱۱پرومکس جایگزین ایکس‌اس و ایکس‌اس مکس خواهند شد.

برخی از مشخصات فنی و حتی تا حدودی طراحی ظاهری این گوشی‌ها افشاء شده است، اما آنچه که اپل ما را برای آن آماده کرده است احتمالا آی‌اواس ۱۳ خواهد بود. علاوه بر این باید منتظر سری ۵ اپل‌واچ با تغییرات جدید باشیم.

۱۹ سپتامبر: رونمایی هواوی از سری میت ۳۰

در حال حاضر هواوی دومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه است، اما جنگ تجاری بین آمریکا و چین ممکن است مشکلاتی را برای آن ایجاد کند. این شرکت تصمیم دارد تا از سری جدید پرچمدار خود، یعنی میت ۳۰ و میت ۳۰پرو همراه با پردازنده Kirin 990 در ۱۹ سپتامبر رونمایی کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که برنامه‌های گوگل همراه این گوشی‌های جدید نخواهند بود. اگر این اتفاق روی دهد، هواوی کار سختی برای فروش آنها در خارج از چین خواهد داشت. با این حال این اتفاق ارزش بررسی فناوری‌های جدیدی که هواوی در حال کار بر روی آنهاست را دارد.

۲۶ سپتامبر: رونمایی وان‌پلاس از ۷تی و ۷تی پرو

وان‌پلاس با ارائه گوشی ۷پرو بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و حالا کاربران مشتاق هستند تا ببینند آیا هواوی می‌تواند بار دیگر همه را تحت تاثیر قرار دهد و یا اینکه تنها شاهد دستگاه‌هایی به روزشده نسبت به گذشته هستیم. پیش از این اخباری در مورد ۷تی منتشر شد، اما بدون شک این ۷تی پرو است که قرار است بعنوان یک ستاره بدرخشد و طبق شایعات تا حدودی شبیه به نسل قبل خواهد بود.

انتظار داریم تا روز ۲۶ سپتامبر این گوشی در هند معرفی شود و سپس در اوایل ماه اکتبر برنامه‌ای برای معرفی آن در آمریکا و اروپا برگزار شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع