سامسونگ گلکسی فولد با طراحی بهبودیافته فردا وارد بازار می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی فولد دوباره عرضه می شود. این گوشی هوشمند در مقایسه با گذشته بهبودهایی را در طراحی خود تجربه کرده است.

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی گوشی گلکسی Fold را معرفی کرد. این شرکت به تازگی این دستگاه را بازطراحی و دوباره روانه بازار می کند. طراحی کلی این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه اصلی خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. در داخل این محصول همچنان شاهد حضور یک صفحه نمایش 7.3 اینچی Infinity Flex Display و بیرون آن یک نمایشگر 4.6 اینچی سوپر امولد هستیم. سامسونگ محافظ موجود روی نمایشگرها را بهبود داده و همچنین مشکلات مربوط به لولا را رفع کرده است.

طراحی جدید لولا مانع از ورود گرد و غبار به آن می شود و که این موضوع خود افزایش عمر این قطعه را در پی دارد. سامسونگ گلکسی فولد به 6 دوربین مجهز شده است. سه سنسور برای دوربین اصلی و سه سنسور برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که عملکردی مشابه با دوربین گوشی گلکسی S10 پلاس دارند. قدرت این گوشی هوشمند انعطاف پذیر توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود که آن را 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

گلکسی فولد سامسونگ
گلکسی فولد

باتری این دستگاه در ابتدا ظرفیتی برابر با 4380 میلی آمپر ساعت داشت؛ با این حال استفاده از مودم 5G باعث کاهش ظرفیت باتری به 4235 میلی آمپر ساعت شده است. بر اساس بررسی های نسخه اولیه، این اسمارت فون شارژدهی برابر با 90 ساعت دارد. این شارژدهی تفاوت چندانی با گوشی های گلکسی S10 پلاس و گلکسی نوت 10 ندارد.

سامسونگ گلکسی Fold فردا به صورت رسمی در کشورهای کره جنوبی، فرانسه، آلمان، سنگاپور، انگلستان و ایالات متحده آمریکا عرضه می شود. در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می رود قیمت آن نزدیک به 2000 یورو باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع