حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

الکاتل گوشی‌های 1V و 3X و تبلت Smart Tab 7 را معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

الکاتل با معرفی گوشی‌‌ها و تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید خود، بازار محصولات پایین‌رده را هدف گرفته است.

مقاله‌ی مرتبط:

TCL در رویداد IFA 2019، علاوه‌براینکه اولین تلفن‌همراه خود را رونمایی کرد، دو گوشی‌ هوشمند دیگر با نام‌های 1V و 3X و تبلتی با نام Smart Tab 7 را با برند الکاتل و قیمتی مقرون‌به‌صرفه با خود به این رویداد آورده بود. تمامی این دستگاه‌ها پایین‌رده و با قیمت‌های اقتصادی خود مناسب کاربرانی هستند که به‌دنبال تلفن‌همراه یا تبلتی ارزان‌قیمت برای انجام کارهای روزمره هستند.

الکاتل 1V

الکاتل 1V ارزان‌ترین گوشی در این مجموعه است و با نمایشگر LCD و رزولوشن ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸:۹ روانه‌ی بازار خواهد شد. دروبین جلویی دستگاه ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 است. در پنل پشت گوشی نیز، دوربینی ۵ مگاپیکسلی با لنز F/2.4 و فلش LED تعبیه شده‌ است. حسگر اثر‌انگشت نیز در قسمت پشتی دستگاه جا خوش کرده‌ است. بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک ساخته شده و در سمت راست آن، دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و دکمه‌ی پاور و کلیدی اختصاصی برای بهره‌گیری از گوگل اسیستنت قرار گرفته است.

 Alcatel 1V

در کالبد 1V پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای SC9863A شرکت Unisoc می‌تپد و از حافظه‌ی رم یک گیگابایتی به‌همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و از درگاه کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی Go سیستم‌عامل اندروید ۹ به‌خوبی روی این دستگاه اجرا شده و باعث می‌شود تمامی نرم‌افزار‌های این نسخه از سیستم‌عامل، به‌واسطه‌ی بهینه‌سازی‌های صورت‌گرفته روی این گوشی پایین‌رده اجرا شوند.

ظرفیت باتری این گوشی ۲,۴۶۰ میلی‌آمپرساعت است و ازطریق کابل میکرو USB شارژ می‌شود و از دو سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ۸۶ دلاری در رنگ‌های سیاه ذغالی، آبی متالیک، طلایی متالیک و رُزی متالیک عرضه خواهد شد. بازار هدف 1V شامل اروپا، خاورمیانه، آسیا و آمریکای‌لاتین است؛ اما هنوز از زمان دقیق عرضه، خبری در دست نیست.

الکاتل 3X

گوشی هوشمند الکاتل 3X صفحه‌‌نمایشی ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن +HD دارد. ناچ قطره‌ای در بالای صفحه‌‌نمایش جایگاهی برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی 3X است که از لنز F/2.0 بهره می‌برد. با برگرداندن گوشی متوجه جنس شیشه‌ای پشت دستگاه خواهید شد. 3X در پنل پشتی خود به دوربین سه‌گانه مجهز است که از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر F/1.8 و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم F/2.2 و لنز فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی را با دیافراگم F/2.4 تشکیل شده است.

Alcatel 3X

نیروی پردازشی 3X را تراشه‌ی هلیو P23 شرکت مدیاتک تأمین می‌کند. این دستگاه چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که ازطریق حافظه‌ی microSD می‌توان آن را ارتقا داد. گوشی جدید الکاتل با باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی‌اش، شارژدهی مناسبی برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

همچنین، با اجرای سیستم‌عامل اندروید ۹، درست همانند 1V از کلید مخصوص گوگل‌ اسیستنت در کناره‌ی خود بهره می‌برد. 3X الکاتل در رنگ‌های سیاه جواهری (Jewelry Black) و سبز جواهری (Jewelry Green) و رُز جواهری (Jewelry Rose) و با قیمت پایه‌ی ۱۶۳ دلار دردسترس خواهد‌ بود. ناگفته نماند بازار مقصد این دستگاه، اروپا و آمریکای‌لاتین است.

الکاتل Smart Tab 7

برای کسانی که به استفاده از تبلت علاقه‌مند هستند، تبلت Smart Tab 7 با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌اش، تبلت خانوادگی مناسبی است و درون خود حالتی ویژه‌ برای استفاده‌ی کودکان نیز خواهد داشت. ویژگی نظارت بر استفاده‌ی نرم‌افزارها که در این تبلت تعبیه‌ شده است، به والدین کمک خواهد کرد بیشتر مراقب فرزند خود باشند. وزن این تبلت تنها ۲۶۸ گرم است.

Alcatel smart tab 7

این تبلت نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسلی و نسبت‌ تصویر ۱۶:۹ دارد. Smart Tab 7 با دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی خود، برای تماس‌های ویدئویی کارکرد مناسبی خواهد داشت. در پنل پشتی این تبلت، دوربینی با کیفیت VGA و زائده‌ای به‌عنوان تکیه‌گاه وجود دارد که هنگام بسته‌شدن با بدنه ادغام می‌شود. پردازنده‌ی این دستگاه مدل چهار‌هسته‌ای MT8167B ساخته‌ی مدیاتک است. اسمارت‌تب الکاتل درکنار حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی خود، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که ازطریق کارت microSD قابل‌ارتقا خواهد بود.

سیستم‌عامل این تبلت اندروید ۹ است و از رابط‌ کاربری اختصاصی الکاتل استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این تبلت  ۲,۵۸۰ میلی‌آمپرساعت است و ازطریق میکرو USB شارژ می‌شود. این محصول از اواخر امسال با قیمت پایه‌ی ۸۶ دلار دردسترس خواهد‌ بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع