اندروید خودرو به صورت مستقیم در خودروهای 2020 تویوتا عرضه خواهند شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی تویوتا اخیرا تایید کرده است که تویوتا کمری سال 2020 به سیستم عامل خودروی اندروید اوتو مجهز خواهد شد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  cnet، خبرها حاکی از آن هستند که اندروید اوتو به همراه اپل کارپلی برای تویوتا سال 2020 ارائه خواهند شد. این برند پیش از این نام مدل هایی که در سال 2020 به اندروید اوتو مجهز خواهند بود را افشا کرده است اما در این میان خبری از خودروی نام آشنای کمری نبود.
 
 تویوتا با ارائه فناوری سیستم عامل‌های سوم شخص برای خودروها میانه خوبی ندارد و به همین جهت به اپل کار پلی تمایل نشان داده و اظهار داشت که بیشتر خودروهای 2019 و 2020 این فناوری را در خود خواهند داشت. این خودروساز مدتی بعد از این اطلاعیه اعلام کرد که صاحبان مدل‌های 2018 کمری و سینا نیز می‌توانند اپل کارپلی را روی خودروی خود داشته باشند.
 
 
 
البته داشتن کارپلی روی خودروهای 2018 رایگان نخواهد بود و مالکان می بایست مبلغ ندکی به عنوان هزینه نصب به توسوتا بپردازند. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که این کمپانی اندروید اوتو را هم مثل کارپلی برای مدل‌های قدیمی‌تر کمری عرضه کند.
 
تغییرات دیگر خودروی کمری 2020 هنوز مشخص نیست اما نسخه ای از کمری به نام Camry TRD نیز به خط تولید این خودرو در سال آینده افزوده خواهد شد. این نسخه قابلیت های تیپ خودروی SE به بازار عرضه می شود و موتور در نظر گرفته شده برای آن از نوع V6 با حجم 3.5 لیتر است.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع