حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جدیدترین آپدیت تلگرام با قابلیت زمانبندی ارسال پیام ها عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جدیدترین آپدیت تلگرام به ویژگی بسیار کاربردی برنامه ریزی زمان ارسال پیام ها مجهز شد. برای آشنایی با ویژگی های آپدیت جدید تلگرام همراه ما باشید.

در حال حاضر واتساپ یکی از بزرگترین برنامه های پیام رسانی موجود محسوب می شود؛ با این حال این موضوع به معنای بهترین بودن این برنامه نیست. بدون تردید یکی از برنامه هایی که از نظر قابلیت ها کاملا با واتس اپ رقابت می کند، تلگرام است.

ممکن است بسیاری از کاربران عقیده داشته باشند که برنامه ریزی زمان ارسال پیام ها می تواند یکی از کاربردی ترین قابلیت های یک پیام رسان باشد. به استناد اخبار جدید، جدیدترین آپدیت تلگرام به چنین ویژگی مجهز شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند تعیین کنند که برخی پیام ها در تاریخ مشخصی فرستاده شوند.

امکانات آپدیت جدید تلگرام

این قابلیت برای افرادی کاربرد دارد که واهمه گم شدن پیامی خاص در میان دریایی از پیام های جدید را دارند. برنامه ریزی ارسال پیام ها به معنای آن است که پیام شما در زمانی که می خواهید به دست مخاطبتان خواهد رسید و مخاطب نیز در بازه زمانی مد نظر شما پیام را خواهد دید. تلگرام همچنین اشاره کرده که این قابلیت می تواند در پنجره پیام های ذخیره شده شما نیز استفاده شود، به این معنا که کاربر می تواند در زمان مورد نیاز برای خود نوعی یادآوری ایجاد کند.

پیام های زمانبندی شده با آیکون مخصوصی که شبیه به یک تقویم است، فرستاده می شوند که به کاربر یادآوری کنند که این پیامی برنامه ریزی شده است. جدیدترین آپدیت تلگرام علاوه بر این ویژگی، دارای تم های جدید نیز هست که اجازه می دهد به صورت همزمان تلگرام خود را در دستگاه های مختلف شخصی سازی کنید. این آپدیت همچنین دارای قابلیت های دیگری از جمله آپدیت های رابط کاربری و تنظیمات جدید حریم شخصی است (تلگرام 5.10 با قابلیت های جدید و جذاب منتشر شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع