حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مراسم معرفی آیفون های 2019 برای اولین بار توسط یوتیوب پخش می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل در تاریخ 10 سپتامبر از آیفون های 2019 رونمایی می کند. برای اولین بار شاهد پخش این مراسم توسط یوتیوب خواهیم بود.

کاربران برای مشاهده مراسم های اپل باید از محصولات اپل و مرورگر سافاری و یا مرورگر اج روی محصولات مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 استفاده کنند. به نظر می رسد این رویه برای اولین بار در سال جاری میلادی تغییر کند. اپل قصد دارد مراسم رونمایی از آیفون های 2019 را توسط یوتیوب به صورت زنده پخش کند.

اپل در تاریخ 10 سپتامبر مراسمی را برای معرفی آیفون های 2019 برگزار خواهد کرد که در آن احتمالا سه گوشی هوشمند جدید در معرض دید عموم قرار می گیرد (رونمایی رسمی از آیفون 11 اپل در تاریخ 19 شهریور). انتظار می رود در این مراسم با گوشی های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس ملاقات کنیم. آیفون 11 به عنوان جایگزین آیفون XR و نسخه های پرو به عنوان جایگزین آیفون های سری XS معرفی می شوند.

مراسم معرفی آیفون های 2019

بر اساس شایعات، آیفون 11 به نمایشگر LCD و دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگر 5.8 و 6.5 اینچی OLED خواهند بود و روی پنل پشتی آن ها دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد. انتظار می رود این سنسورها 12 مگاپیکسلی باشند، البته عملکرد سنسور سوم مشخص نشده است. قدرت این سه آیفون را چیپست اپل A13 بایونیک تامین می کند و همچنین اپل برای آن ها سیستم عامل iOS 13 را در نظر می گیرد.

اپل در مراسم خود علاوه بر آیفون های جدید، از اپل واچ سری 5 نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود این ساعت هوشمند دارای قابلیت ردیابی خواب کاربران باشد و همچنین با طراحی مشابه اپل واچ سری 4 وارد بازار شود. شایعات به احتمال رونمایی از مک بوک پرو 16 اینچی و آیپدهای جدید نیز اشاره می کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع