حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مودم 5G کوالکام سال آینده وارد دنیای گوشی های میان رده می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، سال آینده مودم 5G کوالکام در پردازنده های سری اسنپدراگون 6 و 7 استفاده می شود. این تراشه ها قدرت گوشی های میان رده را تامین می کنند.

به استناد اخبار جدید، تا سال آینده مودم 5G کوالکام در کنار پرچمداران مختلف، در گوشی های میان رده و ارزان قیمت تر نیز استفاده خواهند شد. اطلاع رسانی جدید کمپانی کوالکام به معنای آن است که پس از این دیگر تنها پرچمداران شرکت های مختلف از جمله وان پلاس 7 پرو و گلکسی نوت 10 نیستند که به مودم 5G مجهز می شوند؛ پردازنده های کوالکام قرار است در گوشی های میان رده و ارزان قیمت تر نیز مورد استفاده قرار گیرند. این موضوع احتمالا در سال 2020 میلادی محقق می شود.

اکثر گوشی های 5G در حال حاضر به مودم 5G کوالکام مجهز هستند که از پردازنده اصلی آن ها نیز مجزاست. با این حال، کوالکام پیش از این نیز اشاره کرده بود که قصد دارد مودم های 5G خود را در پردازنده های سری 8 ادغام کند. به نظر می رسد این اتفاق در سال 2020 محقق شود. کوالکام قصد دارد به زودی جزئیات بیشتری از این برنامه را در اختیار عموم قرار دهد.

کوالکام همچنین اشاره کرده که در حال حاضر با 12 تولیدکننده از جمله ال جی، اوپو و اچ دی ام گلوبال (که گوشی های هوشمند را تحت برند نوکیا تولید می کند) همکاری دارد و می تواند برنامه خود برای پردازنده های سری 7 را در گوشی های این برندها عملی کند. این شرکت پیش بینی کرده که تولیدکننده های مذکور، گوشی های مجهز به این پردازنده ها را اوایل سال آینده میلادی وارد بازار می کنند. گوشی های پرچمدار مجهز به چیپست پرچمدار کوالکام و با مودم 5G، از سال آینده معرفی و در اختیار خریداران قرار می گیرند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع