حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس بروزرسانی دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس یک آپدیت جدید دریافت کرد. در این بروزرسانی شاهد حضور پچ امنیتی ماه سپتامبر هستیم.

سامسونگ برای جدیدترین پرچمدار خود، گلکسی نوت 10 پلاس بروزرسانی عرضه کرد. در این آپدیت جدید پچ امنیتی ماه سپتامبر حضور دارد. بر اساس اعلام سامسونگ، کاربران با دریافت این بروزرسانی علاوه بر دسترسی به جدیدترین پچ امنیتی سیستم عامل اندروید، شاهد بهبود کیفیت صدای هدفون سیمی این گوشی هوشمند نیز خواهند بود.

این بروزرسانی جدید حجمی برابر با 157 مگابایت داشته و بیلد نامبر دستگاه را به N975FXXU1ASHE ارتقا می دهد. این آپدیت در حال حاضر در کشور هند عرضه شده است؛ با این حال انتظار می رود طی یک تا دو هفته آینده در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد. در صورتی که اعلان این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، می توانید به بخش تنظیمات و سپس بروزرسانی نرم افزاری مراجعه و به طور دستی آن را بررسی کنید.

بروزرسانی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس ماه گذشته میلادی به همراه برادر کوچکتر خود معرفی شد. این گوشی هوشمند پرچمدار به صفحه نمایش 6.8 اینچی با فناوری Dynamic AMOLED مجهز شده که در مرکز بخش بالایی نمایشگر آن یک حفره به چشم می خورد. این حفره دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. این دوربین از سنسورهای 12، 12، 16 و ToF بهره می برد. قدرت جدیدترین پرچمدار سامسونگ با توجه به بازار هدف توسط چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9825 تامین می شود. کاربران می توانند این دستگاه را با دو حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت سفارش دهند که البته هر دو نمونه دارای 12 گیگابایت رم هستند.

از سایر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای، رابط کاربری One UI، پورت USB TYpe-C و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع