حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسخه نهایی بوگاتی La Voiture Noire تا ۳۰ ماه آینده ساخته خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بوگاتی اعلام کرد که نسخه نهایی از ابرخودروی La Voiture Noire طی ۲۴ تا ۳۰ ماه آینده برای تحویل به مشتری آماده می‌شود.

حتماً به خاطر دارید که مراسم رونمایی از بوگاتی La Voiture Noire در اواسط اسفندماه گذشته، به یکی از برجسته‌ترین اتفاقات نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ تبدیل شد. آیا نکته جالبی درباره این ابرخودرو پیدا کردید؟ هیچ صدایی از پیشرانه و حرکت چرخ‌ها مشاهده نشد و این موضوع تعجب بسیاری از بازدیدکنندگان را برانگیخت. 

Bugatti La Voiture Noire  بوگاتی

همه مشتاق بودند اطلاعات بیشتری درباره سوپراسپرت ۱۸.۶۸ میلیون دلاری فرانسوی کسب کنند و به همین دلیل تیم براوو، مدیر روابط عمومی بوگاتی تائید کرد که نسخه نمایش‌داده‌شده در نمایشگاه ژنو، هنوز عملیاتی نیست و تنها خودروی مفهومی به شمار می‌رود. 

تیم براوو در این زمینه گفت:

چیزی که بازدیدکنندگان در نمایشگاه دیدند، نسخه نهایی این خودرو نیست. ما تنها ۶ ماه پیش کار روی پروژه را شروع کردیم؛ زمانی‌که مشتری با طرح پیشنهادی ما موافقت کرد، ما شروع به ساخت آن کردیم. این خودرو بین دو تا دو و نیم سال آینده تحویل خریدار خواهد شد. 

Bugatti La Voiture Noire  بوگاتی

مقاله‌های مرتبط:

براوو همچنین ناتمام بودن فضای داخل کابین را نیز تائید کرد. پنجره‌های سیاه به این نکته اشاره داشتند که داخل کابین هنوز ناتمام است و ابرخودرو معرفی‌شده در ژنو، حتی طراحی داخلی نیز نداشت.

به بیان ساده آنچه در ژنو به نمایش گذاشته شد، فقط نسخه نمایشی و مجهز به موتور الکتریکی و پکیج کوچک باتری بود تا کارکنان بوگاتی بتوانند با آن در داخل و خارج از نمایشگاه رانندگی کنند. این خودروی مفهومی طی ۲۴ تا ۳۰ ماه آینده به نسخه کامل تبدیل خواهد شد، درحالی‌که فضای داخلی به‌طور کامل تجهیز خواهد شد و از پیشرانه ۸ لیتری W16 مجهز به چهار توربوشارژر با ۱۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱،۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره خواهد برد.

Bugatti La Voiture Noire  بوگاتی

هم‌اکنون مشخص نیست که آیا بوگاتی قصد دارد ابرخودروی منحصربه‌فرد خود را در سایر نمایشگاه‌های خودرو سراسر جهان نمایش دهد یا نه، اما پیگیری توسعه این سوپراسپرت در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود و امیدواریم زودتر طرحی از فضای داخل کابین نیز منتشر شود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.