حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تبلت های جدید لنوو رسما معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تبلت های جدید لنوو در مراسم IFA برلین رسما به دنیا معرفی شدند. در ادامه با ما همراه باشید تا با یوگا اسمارت تب، اسمارت تب M8 و اسمارت دیسپلی 7 بیشتر آشنا شوید.

همانطور که انتظار می رفت، شرکت لنوو در نمایشگاه IFA  2019 از تبلت های یوگا اسمارت تب و اسمارت تب M8 رونمایی کرد. این کمپانی همچنین به معرفی نمایشگر هوشمند جدید خود به نام اسمارت دیسپلی 7 با صفحه نمایش 7 اینچی پرداخت.

این اولین باری نیست که لنوو، تبلت هوشمندی را متفاوت با تبلت های اندرویدی خود عرضه می کند. این شرکت در اوایل سال جاری، تبلت های هوشمند اسمارت تب M10 و اسمارت تب P10 را روانه بازار کرده بود که مجهز به نمایشگر 10 اینچی و دستیار هوشمند الکسا هستند. به نظر می رسد که این تبلت ها عملکرد خوبی در بازار داشته اند، چرا که هر دو مدل از دستیار گوگل اسیستنت پشتیبانی می کنند.

اسمارت تب M8

یکی از تبلت های جدید لنوو، اسمارت تب M8 است. این دستگاه در اصل نسخه ضعیف تر اسمارت تب M10 محسوب می شود، اما به جای دستیار الکسا، از دستیار گوگل اسیستنت استفاده می کند. از جمله خصوصیات این تبلت می توان به وجود چیپست مدیاتک A22، بلندگوی استریو، صفحه نمایش HD و یک جایگاه برای شارژ هوشمند اشاره کرد که به طور خودکار، قابلیت های گوگل اسیستنت را فعال می کند. تبلت اسمارت تب M8 با قیمت 140 یورو و در ماه اکتبر به بازار عرضه می شود.

یوگا اسمارت تب

یکی دیگر از تبلت های جدید لنوو، تبلت یوگا اسمارت تب است. این تبلت جزو محصولات برجسته لنوو به حساب می آید و از زبان طراحی و ویژگی های متعلق به لپ تاپ های محبوب یوگا بهره می گیرد، اما فاقد صفحه کلید تاشو یا جداشونده است. این دستگاه به صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و کیک استند چند حالتی مجهز شده است. این کیک استند به کاربر اجازه می دهد تا بتواند در چهار حالت ایستاده، نشسته، خوابیده و در حال دوچرخه سواری از تبلت استفاده کند. این دستگاه جدید از پردازنده اسنپدراگون 439 و بلندگوهای Hi-Fi JBL دوگانه بهره می برد. اسمارت تب یوگا همچنین از حالت Ambient گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و به پرسش های کاربرد پاسخ می دهد. به بیان دیگر، فرد با فشردن یک دکمه به روی کیک استند می تواند حالت Ambient را فعال کرده و فرمان های صوتی متعددی را صادر کند. یوگا اسمارت تب با قیمت اولیه 299 یورو، در اواخر این ماه در اروپا در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. 

اسمارت دیسپلی 7

شرکت لنوو همچنین از نمایشگر هوشمند اسمارت دیسپلی 7 رونمایی کرده که دارای نمایشگر 7 اینچی با کیفیت SD است. این محصول جدید به نسخه های مجهز به نمایشگرهای 8 اینچی و 10 اینچی اضافه می شود که قبلا در بازار عرضه شده اند. اسمارت دیسپلی 7 از طراحی پیشرفته تر و حاشیه باریک تری برخوردار است. دو بلندگو نیز در سمت راست و چپ این محصول به چشم می خورند. تبلت اسمارت دیسپلی 7 با قیمت 129 یورو روانه بازار می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع