گوگل پیکسل 4 در رنگ بندی های جدید از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویر جدید حاکی از آن هستند که گوشی گوگل پیکسل 4 در سه رنگ سفید، مشکی و نارنجی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

اخیرا اطلاعات جالبی در رابطه با اسمارت فون گوگل پیکسل 4 به گوش می رسد. این محصول پس از دریافت تاییدیه FCC، در دنیای واقعی به نمایش گذاشته شد و حال تصاویر جدید آن به اینترنت راه پیدا کرده است. این تصاویر نشان می دهند که پیکسل 4 به رنگ بندی تازه ای مجهز شده و طراحی پنل پشتی آن نیز تغییر یافته است.

حتما به خاطر دارید که گوشی های پیکسل، پیکسل 2 و پیکسل 3 نیز علاوه بر رنگ های مشکی و سفید/نقره ای، با رنگ های دیگری همچون صورتی و آبی وارد بازار شدند. اما به نظر می رسد که گوگل امسال کمی جسورانه تر عمل کرده و برای اسمارت فون های پیکسل 4 و پیکسل 4 XL، رنگ مهیج و جذاب نارنجی را در نظر گرفته است.

گوگل پیکسل 4

شرکت گوگل هنوز نام گذاری دقیقی را برای رنگ ها انتخاب نکرده اما با توجه به تصویر بالا می توان گفت که مشکی سیر، بسیار سفید، نسبتا مرجانی یا نارنجی ساده، جزو گزینه های احتمالی و البته عجیب خواهند بود.

درباره مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 باید بگوییم که این محصول دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی است. سنسور 16 مگاپیکسلی دوم نیز به صورت تله فوتو بوده و امکان زوم 8 برابر را برای کاربر فراهم می آورد. حالت Night Sight نیز به کاربر اجازه می دهد تا تصاویر واضح و با کیفیتی را از آسمان شب ثبت کند. علاوه بر این، ویژگی جدیدی به نام Motion Mode به دستگاه اضافه شده که تصاویر اجسام در حال حرکت را با پس زمینه تار به ثبت می رساند. قابلیت زوم صوتی جدید، میزان صدا را حین بزرگ نمایی و کوچک نمایی، به صورت خودکار تنظیم می کند. یک سری الگوریتم های تصحیح اعوجاج نیز در محصول به کار رفته که در نهایت منجر به کارایی هر چه بیشتر قابلیت Live HDR شده اند.

گوگل پیکسل 4

گوگل پیکسل 4 به حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام بهره می برد. جالب آنکه این محصول جزو معدود گوشی هایی است که به محض بیرون آمدن از جعبه، از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند.

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL احتمالا در اواسط ماه اکتبر به دنیا معرفی می شوند. البته هنوز هیچ تاریخ مشخصی از جانب شرکت گوگل اعلام نشده است. شایعات حاکی از آن هستند که پیکسل 4 احتمالا با قیمت 799 دلار و پیکسل 4 XL با قیمت 899 دلار در دسترس خریداران قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع