حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

انتشار اطلاعات رسمی از هواوی میت 30 پرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی تیزر رسمی از هواوی میت 30 پرو منتشر شده که به بزرگ تر شدن سنسور دوربین و بهبود عکس برداری در نور کم اشاره می کند.

هواوی در کمتر از 10 روز دیگر در رویداد مونیخ از گوشی های سری میت 30 رونمایی می کند. هنوز مشخص نیست که آیا هواوی میت 30 پرو اجازه استفاده از اپلیکیشن های گوگل را دارد یا خیر. با این حال این تولید کننده چینی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، برخی از مشخصات این محصول را به نمایش گذاشته و در آن به بهبود قابلیت اتصال، دوربین بسیار قوی و عملکرد سریع دستگاه اشاره کرده است.

اکثر محتوای این تیزر حول کارایی منحصر به فرد دوربین می چرخد. علاوه بر بهبود ویژگی های مربوط به عکاسی محاسباتی، اندازه سنسور گوشی نیز کمی بزرگتر شده که این موضوع می تواند نقش بسیار عمده ای در ثبت تصاویر با کیفیت داشته باشد. علاوه بر این، حالت عکاسی در نور کم و همینطور تصویر برداری آهسته نیز بهتر شده است.

این تیزر همچنین به بهبود سرعت، عملکرد و قابلیت اتصال هواوی میت 30 پرو اشاره می کند. این موارد را به نوعی می توان به وجود تراشه کایرین 990 نسبت داد. این قطعه سیلیکونی نخستین پردازنده SoC با مودم 5G بوده که توسط خود شرکت هواوی مهندسی شده و به لحاظ کارایی با پردازنده اسنپدراگون 855 برابری می کند.

هواوی میت 30 پرو

با این حال هواوی بزرگترین پرسش ما پیرامون سیستم عامل به کار رفته در این محصول را همچنان بی پاسخ گذاشته است. در پی کشمکش های میان آمریکا و چین و همچنین ورود هواوی به لیست سیاه این کشور، اکثر تعاملات این شرکت با کمپانی های بزرگ نظیر گوگل متوقف شد. اگر مذاکرات هواوی با گوگل به نتیجه ای نرسد، این شرکت باید طبق قانون از نسخه منبع باز اندروید استفاده کند. در آن صورت سری جدید میت 30 قابلیت پشتیبانی از برنامه ها و سرویس های مهم اندروید را نخواهند داشت. البته هواوی چندی پیش اعلام کرد که در حال آماده سازی سیستم عامل انحصاری خود به نام Harmony OS است.

به هر حال شرکت هواوی در تاریخ 19 سپتامبر و طی مراسم مونیخ آلمان، از گوشی های سری میت 30 رونمایی می کند. بنابراین برای یافتن جواب سوالات خود و اطلاعات بیشتر درباره هواوی میت 30 پرو در مطالب بعدی همراه ما باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع