اطلاعاتی جدید درباره سامسونگ گلکسی M30s

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

می‌توان گفت که گوشی سامسونگ گلکسی M30s دیگر به صورت رسمی عرضه شده است.

آمازون هند اعلام کرده که این تلفن همراه روز ۱۸ سپتامبر عرضه خواهد شد و در کنار آن اطلاعاتی شاخص درباره این دستگاه معرفی شده است. برخی ویژگی‌ها و اطلاعات پیرامون این تلفن همراه ارتقا یافته روی وبسایت TENAA قرار گرفت.

این تلفن همراه صفحه نمایش سوپر امولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد داشت و به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی در داخل شکاف مجهز است. چیپست این تلفن که احتمالاً Exynos 9611 است به ۴٫۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی متصل خواهد شد.

تصاویر منتشره توسط TENAA از سامسونگ گلکسی M30s

گوشی گلکسی M30s دوربین ارتقا یافته‌ای نسبت به M30 دارد. دوربین اصلی این تلفن همراه ۴۸ مگاپیکسل بوده که با یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمقی با ۵ مگاپیکسل همراه خواهد شد. دوربین‌های پشت M30 به ترتیب ۱۳-۵-۵ مگاپیکسل و دوربین جلو هم ۱۶ مگاپیکسل بود.

باتری‌های این مدل هم ارتقا یافته و به ۶۰۰۰ میلی آمپر با شارژ سریع ۱۸ وات مجهز است. گوشی‌های همراه سامسونگ معمولا شارژ ۱۵ وات را پشتیبانی می‌کند (هرچند به نظر می‌رسد ارتقای سرعت شارژ به سبب چیپست جدیدی است که در این گوشی ارتقا یافته به کار رفته است).

سامسونگ گلکسی M30s  هفته آینده در هند در دسترس خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه چه زمانی به کشور‌های دیگر می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع