حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل واچ سری 5 با نمایشگر همیشه روشن از راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل واچ سری 5 به صورت رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند از طراحی مشابه با نسل های قبل بهره می برد که البته در نسخه های تیتانیومی و سرامیکی نیز عرضه می شود.

اپل در مراسم خود از نسل جدید اپل واچ رونمایی کرد. طراحی این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته بهبود یافته؛ با این حال تغییری نداشته و همچنان شاهد طراحی چهارگوش برای این ساعت هوشمند هستیم. اپل در مراسم خود به حضور قابلیت نمایشگر همیشه روشن در این ساعت هوشمند اشاره کرد.

نسل های گذشته اپل دارای یک ویژگی مشترک هستند و آن خاموش شدن نمایشگر پس از پایین آوردن دست است. با استفاده از قابلیت نمایشگر همیشه روشن، کاربران همیشه به اطلاعات حیاتی دسترسی دارند. اپل برای این ساعت هوشمند خود نمایشگر LTPO در نظر گرفته که به صورت دینامیکی رفرش ریت آن تغییر می کند. حداکثر رفرش ریت این پنل برابر با 60 هرتز است که البته برای کاهش مصرف انرژی تا 1 هرتز نیز کاهش پیدا می کند.

اپل واچ سری 5

در حالی که اپل واچ سری 5 دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است، تا 18 ساعت می تواند کاربران را همراهی کند. این میزان شارژدهی تفاوتی با نسل گذشته آن ندارد. اپل تغییراتی را در رابطه کاربری این ساعت هوشمند اعمال کرده است تا برای نمایشگر جدید آن بهینه باشد.

همانطور که شایعات اشاره کرده بودند، اپل واچ سری 5 در نمونه های سرامیکی و تیتانیومی نیز وارد بازار می شود. علاوه بر این مدل ها، شاهد عرضه جدیدترین ساعت هوشمند اپل در نسخه های استاندارد آلومینیومی و فولاد ضد زنگ نیز خواهیم بود. مدل GPS این ساعت هوشمند اپل با قیمت پایه 399 دلار و نسخه سلولار آن با قیمت پایه 499 دلار وارد بازار می شود. پیش فروش اپل واچ سری 5 از امروز آغاز شده و از تاریخ 20 سپتامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع