موتورولا وان ماکرو به پردازنده مدیاتک مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد موتورولا قصد دارد به زودی از گوشی جدید خود تحت عنوان موتورولا وان ماکرو رونمایی کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

شرکت موتورولا پس از رونمایی از گوشی های موتورولا وان ویژن و موتورولا وان اکشن، در مراسم مطبوعاتی IFA 2019 علاوه بر موتو E6 Plus از موتورولا وان زوم نیز رونمایی کرد. در حال حاضر نیز به نظر می رسد این شرکت در حال کار روی محصول جدید خود یعنی موتورولا وان ماکرو است.

چند روز پیش، XDA اطلاعات تازه ای درباره گوشی احتمالی جدید موتو G8 Play فاش کرد. با این حال، تصاویر فاش شده جدید که شامل تصویری از خود این گوشی نیز می شود، نشان می دهد که نام این گوشی موتورولا وان ماکرو است. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این گوشی می پردازیم.

همانطور که در تصویر فاش شده از XDA نیز مشاهده می شود، به نظر می رسد این گوشی جدید دارای صفحه نمایشی مشابه گوشی های وان ویژن و وان اکشن است و طراحی مشابه با وان زوم دارد. این گوشی دارای لبه ای نازک بوده که دوربین جلوی آن در این لبه جاسازی شده است. در لبه سمت راستی این گوشی نیز دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا به چشم می خورد که هر دو بنفش رنگ هستند.

شایعات اولیه در رابطه با این گوشی (تحت عنوان موتو G8 Play) شامل صفحه نمایش با رزولوشن اچ دی پلاس، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، دوربین پشت تکی، پردازنده مدیاتک (هلیو P60 یا P70) و دو نسخه مموری (رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی) است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی فعلا باید منتظر بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع