حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کالسکه الکتریکی «بوش» جابه‌جایی نوزادان را ساده خواهد ساخت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپانی بوش به ساخت فناوری ویژه‌ای برای کالسکه کودکان روی آورده است که جابه‌جایی فرزندان را بیش‌ازپیش برای والدین آسان می‌کند.

 

به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، کمپانی بوش به‌تازگی از سیستم کالسکه ویژه‌ای به نام “eStroller” رونمایی کرده است که از موتورهای دوگانه الکتریکی و سنسورها برای جابه‌جایی کودکان در خانه و مسیریابی درست استفاده می‌کند.

 

 این کالسکه می‌تواند به‌صورت خودکار سطحی از زمین که روی آن قرار گرفته است را بررسی کرده و به شما کمک کند تا به‌راحتی در سربالایی حرکت کنید، در شیب‌ها ترمز کنید یا کنترل چرخ را در سراشیبی‌ها حفظ کنید. همچنین این فناوری در صورت از دست دادن کنترل کالسکه آن را متوقف می‌کند.

 

 


 

علاوه بر این سیستم باتری به‌کاررفته در این محصول بسیار مناسب است. باتری این محصول با هر بار شارژ مسیری 9 مایلی را طی خواهد کرد و کاربران می‌توانند باتری لیتیوم یونی 18 ولتی ویژه‌ای را جایگزین باتری قبلی کرده و مسافت بیشتری را با این کالسکه طی کنند.

 

درگاه یواس‌بی به‌کاررفته در این کالسکه الکتریکی می‌تواند تلفن همراه شما را در صورت نیاز شارژ کند و همچنین اتصال بلوتوثی آن به تلفن همراهتان موجب می‌شود که نه‌تنها از میزان شارژ کالسکه آگاه شوید بلکه برای جلوگیری از دزدی آن زنگ هشدار ویژه‌ای تنظیم کنید. البته در صورت خالی شدن باتری می‌توانید با نیروی خودتان کالسکه را جابه‌جا کنید.

این سخت‌افزار برای کالسکه‌های یک یا چندنفره مناسب است اما کمپانی بوش آن را در هیچ کالسکه‌ای به کار نبرده است و وظیفه ساخت کالسکه‌های الکترونیکی مجهز به این فناوری بر عهده شرکای بوش است. کمپانی سوئدی Emmaljunga در ابتدای سال 2020 از اولین کالسکه الکترونیکی مجهز به این فناوری رونمایی خواهد کرد و بعدازآن کمپانی‌های دیگری به ساخت این سیستم روی می‌آورند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع