برخی از قابلیت‌های جذاب آی‌فون ۱۱ پرو و آی‌فون ۱۱ پرو مکس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل از گوشی‌های جدید خود پرده برداشت که گفتنی‌ست بیش‌تر مشخصات‌ آن‌ها قبل از معرفی رسمی به بیرون درز کرده بود. اما حتی در مراسم رسمی نیز چندی از ویژگی‌های آی‌فون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس گفته نشد. برخی از قابلیت‌ها عبارت‌انداز: فن‌آوری شارژ بی‌سیم معکوس و پشتیبانی از قلم. برخی از مشخصه‌های این سری از آی‌فون‌ها نیز (مثل رنگ‌های متفاوت بدنه) کاملا غیرقابل پیش‌بینی بودند. با این همه بعضی از قابلیت‌ها از قلم افتادند و در مراسم به آن‌ها اشاره‌ای نشد.

 آی‌فون ۱۱ پرو و آی‌فون ۱۱ پرو مکس رکورد مقاومت در برابر آب را شکستند

با این‌که آی‌فون‌های ۲۰۱۹ اپل از گواهینامه IP68 (مثل نسل قبلی خود) برخوردار هستند، اما اپل میزان مقاوت این موبایل‌ها را افزایش داده و حالا شما می‌توانید در حدود نیم‌ساعت در عمق چهار متری استخر با آی‌فون شنا کنید. نسل قبلی آی‌فون‌های اپل نیز نیم‌ساعت دوام می‌آورد، اما از آن مدل‌ها تنها می‌توانستید در عمق ۲ متری بهره ببرید. البته این موضوع در مورد آی‌فون ۱۱ هم صدق می‌کند.

بهترین کیس‌ها برای آی‌فون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس عرضه می‌شوند

به‌علت اندازه بزرگ و قابلیت‌های مختلف آی‌فون‌های ۱۱ و ۱۱ پرو مکس طرفداران بیش‌تری نسبت به آی‌فون ۱۱ خواهند داشت و برای همین کیس‌های متنوع‌تری برای آن‌ها عرضه می‌شود. همین حالا کیس‌های سیلیکونی شفافی برای این گوشی‌ها به بازار عرضه شده است.

شما می‌توانید سلفی‌های دسته‌جمعی بگیرید

با کمک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قاب جلو آی‌فون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس می‌توانند با کیفیت بسیار بالا و با ۱۲۰ یا ۶۰ فریم در ثانیه اقدام به ضبط ویدیوهای صحنه آهسته نمایند. در تبلیغات اپل همیشه قابلیت Slofie را به‌صورت تک‌نفره مشاهده می‌کنیم، این در حالی‌ست که شما می‌توانید با برگرداندن تلفن همراه‌تان، به‌صورت دسته‌جمعی سلفی یا همان Slofie بگیرید.

دوربین زوم آی‌فون ۱۱ به لنزهای جدیدی مجهز شده است

دوربین تله‌فوتو آی‌فون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس می‌توانند تا دو برابر روی سوژه بدون افت کیفیت تصویر بزرگ‌نمایی داشته باشند و از قابلیت دریچه دیافراگم متغیر بهره می‌برند. این بدان معناست که در حتی در محیط‌های تاریک نیز این دوربین نور زیادی جذب خواهد کرد. همچنین از طرفی دریچه دیافراگم متغیر این امکان را به لنز می‌دهد تا در هنگام ثبت پرتره‌ها، فضا تاریک باشد تا پرتره‌های بهتری داشته باشید.

تکنولوژی سطح بالای فوکوس خودکار آی‌فون ۱۱

تا حالا اپل تنها از قسمت کوچکی از سنسورهای پیشرفته خود با فن‌آوری فوکوس پیکسل بهره برده، این تکنولوژی برخلاف فن‌آوری پیکسل‌های دوگانه سامسونگ باعث می‌شود فوکوس خودکار حتی در حین حرکت سوژه نیز حفظ شود. خوش‌بختانه در آ‌ی‌فون‌های جدید نیز تمامی دوربین‌های واید اصلی از این تکنولوژی برخوردار هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع