مشخصات گلکسی M10s سامسونگ برملا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اطلاعات منتشر شده در کتابچه راهنمای گلکسی M10s سامسونگ به استفاده از نمایشگر امولد و دوربین اولترا واید در این گوشی هوشمند اشاره می کند.

گوشی گلکسی M10s سامسونگ چندی پیش در فهرست Android Enterprise به نمایش درآمد. این دستگاه در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی گلکسی M10، به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شده و ظرفیت حافظه بیشتری دارد. اخیرا کتابچه راهنمای این محصول نیز منتشر شده و جزییات بیشتری را در اختیار ما گذاشته است.

گلکسی M10s سامسونگ از نمایشگر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. حسگر اثر انگشت روی پنل پشتی قرار دارد و قدرت پردازش آن نیز به وسیله چیپست اگزینوس 7885 هست هسته ای با دو هسته Cortex-A73 و پردازنده گرافیکی مدرن Mali-G71 MP2 تامین می شود. این چیپست قابلیت پشتیبانی از Game Tools را نیز دارد. بدین ترتیب کاربران قادر هستند تا از محیط بازی خود فیلم برداری کرده و یا از آن اسکرین شات بگیرند. ظرفیت حافظه از 2/16 گیگابایت به 3/32 گیگابایت افزایش یافته است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی به چشم می خورد که لنزهای آن از نوع واید و اولترا واید هستند. ناگفته نماند که امکان استفاده از قابلیت Live Focus نیز برای افراد فراهم آمده است.

گلکسی M10s سامسونگ احتمالا به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پورت USB-C مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی را دارد. در نظر داشته باشید که M10 دارای باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بوده و با شارژر 5 واتی به بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون و پخش رادیو FM اشاره کرد. افراد همچنین قادر هستند تا علاوه بر استفاده همزمان از دو سیم کارت، ظرفیت حافظه را نیز از طریق کارت میکرو SD افزایش دهند.

این محصول ابتدا در بازار هند عرضه می شود و قیمت آن برابر با 10000 روپیه است. نسخه 3/32 گیگابایتی گوشی M10 اکنون با قیمت 8000 روپیه به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع