حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی شارژر بی سیم 30 واتی جدیدی معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی خود را برای گوشی می 9 پرو 5G معرفی کرد که می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را تنها در ۶۹ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ شارژ کند.

مقاله‌ی مرتبط:

شیائومی شارژر بی‌‌سیم ۳۰ واتی جدید خود را با نام می شارژ توربو ( Mi Charge Turbo) برای پرچم‌دار جدید خود، می 9 پرو 5G معرفی کرد که نمونه‌ی مشابهی ندارد و برای نخستین بار تولید شده است. شارژر  بی‌سیم جدید شیائومی مجهز به یک سیم‌پیچ نانوکریستال پنج لایه‌ای با قابلیت تبدیل ۹۸ درصد انرژی به نیروی برق است که باعث می‌شود دمای شارژر نیز به‌خوبی‌ کنترل شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و کاربردی می شارژ توربو، قابلیت ردیابی خودکار سیم‌پیچ گوشی و جفت‌شدن با آن است؛ بنابراین ممکن است کاربران اصلا متوجه شارژشدن گوشی خود نشوند.

شیائومی مدعی است، شارژر بی‌سیم جدیدش که در‌حال‌ حاضر سریع‌ترین شارژر بی‌سیم دنیا محسوب می‌شود، می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در مدت ۲۵ دقیقه به‌میزان ۵۰ درصد و در مدت ۶۹ دقیقه به‌میزان ۱۰۰ درصد شارژ کند. می شارژ توربو درمقایسه‌با شارژ بی‌سیم قبلی شیائومی می ۹ عملکرد بهتری دارد؛ زیرا شارژر ۲۰ واتی آن، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری گوشی را در ۳۰ دقیقه، تنها ۳۰ درصد شارژ می‌کند؛ البته این شارژر نیز هنوز در صدر فهرست سریع‌ترین شارژرهای بی‌سیم قرار دارد.

شارژر بی سیم می ۹ شیائومی

البته تجربه ثابت کرده است که همیشه سرعت واقعی شارژرها با سرعت نوشته‌شده روی کاغذ یکسان نیست و عوامل مختلف می‌توانند سرعت آن‌ها را کاهش دهد.

طبق گفته‌ی مسئولان شیائومی می‌ شارژر توربو ۳۰ واتی همین ماه میلادی درکنار می 9 پرو و همراه‌با پد شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد؛ البته هنوز مشخص نیست که شارژ بی‌سیم جدید شیائومی جزو اقلام همراه پرچم‌دار جدید عرضه می‌شود یا کاربران باید آن را جداگانه بخرند.

شیائومی می 9 پرو 5G-

درضمن شیائومی قصد دارد شارژر بی‌سیم سریع‌تری را نیز عرضه کند و اعلام کرده که در‌حال ساخت شارژر بی‌سیم ۴۰ واتی است و در‌حال‌‌ حاضر سازندگان شارژر در‌حال آزمایش آن هستند. مدتی پیش هم شیائومی تصمیم خود را برای ساخت و عرضه‌ی شارژر سیمی ۱۰۰ واتی اعلام کرد که هنوز خبری از آن نیست. گوشی می ۹ پرو 5G مجهز به نمایشگر  AMOLED ۶.۳۹ اینچی، اسنپدراگون 855+، دوربین سه‌گانه و قابلیت انتقال بی‌سیم شارژ به گوشی‌های دیگر با توان ۱۰ وات است (برای استفاده از این قابلیت تنها باید قسمت پشت گوشی را در پشت شیائومی می 9 پرو قرار دهید).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع