تلویزیون هوشمند موتورولا در تاریخ 16 سپتامبر معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت های مختلف به دنبال ورود به دنیای تلویزیون ها هستند. در همین راستا، تلویزیون هوشمند موتورولا در تاریخ 16 سپتامبر از راه می رسد.

تلویزیون در مرکز توجه شرکت ها قرار گرفته چرا که به عنوان یک ابزار در اکوسیستم خانه هوشمند شناخته می شود. انتظار می رود در آینده تلویزیون ها به همراه نسل پنجم تلفن همراه، تغییرات شگرفی را در دنیای فناوری ایجاد کنند. هم اکنون چندین شرکت وارد این بخش از بازار شده اند که برای مثال می توان به شیائومی و آنر اشاره کرد، البته در آینده نزدیک نیز تلویزیون وان پلاس نیز از راه می رسد (تلویزیون وان پلاس از سیستم دالبی اتموس پشتیبانی می کند).

این احتمال وجود دارد که در آینده شرکت های بیشتری به جمع اضافه شوند که برای مثال می توان به شرکت اوپو اشاره کرد. در این میان یک شرکت دیگر نیز خبر از آمادگی خود برای ورود به این بازار داده است. موتورولا در آینده نزدیک از تلویزیون خود رونمایی می کند، در حقیقت تلویزیون هوشمند موتورولا در تاریخ 16 سپتامبر، کمتر از یک هفته دیگر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

تلویزیون هوشمند موتورولا

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تلویزیون در کشور هند معرفی می شود. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید بوده و از سیستم صوتی DTS TruSurround بهره می برد. به این موارد باید ساندبار را نیز اضافه کرد. در حقیقت این ساندبار درون تلویزیون تعبیه شده که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می کند.

وب‌سایت PhoneRadar تصویری از این تلویزیون منتشر کرده که قسمتی از بخش پایینی آن را نشان می دهد. در مرکز بخش پایینی این تلویزیون هوشمند شاهد حضور برند موتورولا هستیم. شرکت Flipkart در روز 29 سپتامبر یک مراسم ویژه را برای خود در نظر گرفته و با توجه به این موضوع، احتمال شروع عرضه تلویزیون هوشمند موتورولا از این تاریخ وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع