حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هزینه ماهانه اپل تی وی پلاس در هند تنها 1.4 دلار خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سرویس اپل تی وی پلاس به زودی در اختیار علاقه مندان هندی قرار می گیرد. جالب آنکه هزینه پرداختی برای بهره مندی از این سرویس به مراتب از آمازون و نتفلیکس کمتر است.

طبق گزارش بلومبرگ، سرویس اپل تی وی پلاس با پرداخت ماهیانه 99 روپیه یا 1.40 دلار، در اختیار کاربران هندی قرار می گیرد. این در حالی است که افراد برای بهره مندی از سرویس های مشابه نظیر آمازون و نتفلیکس باید بهای بیشتری را بپردازند. کشور هند با بیش از 500 میلیون کاربر آنلاین، دومین مصرف کننده اینترنت در جهان به شمار می آید. جایگاه اول نیز متعلق به چین است.

سرویس اپل تی وی پلاس از یکم نوامبر در بیش از 100 کشور دنیا عرضه می شود. هزینه اشتراک آن در آمریکا ماهانه برابر با 4.99 دلار است. تمام کاربران می توانند به مدت یک هفته، به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند. البته اوضاع برای خریداران جدید آیفون، آیپد، اپل تی وی، مک و آیپاد به مراتب بهتر است، چراکه آن ها به مدت یک سال از این مزیت بهره مند می شوند. اپل سرویس خود را با پخش مجموعه هایی همچون The Morning Show، سریال جدید جیسون موموآ یعنی See و همچنین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی جذاب آغاز می کند.

شرکت نتفلیکس سرویس خود را برای موبایل راه اندازی کرده که هزینه ماهیانه آن در هند برابر با 199 روپیه (2.80 دلار) است. هزینه اشتراک ماهیانه برای عضویت در Amazon Prime نیز برابر با 129 روپیه (1.80 دلار) است. با این حال شرکت های آمریکایی در مقایسه با سرویس های مشابه هندی بسیار گران هستند. طبق گزارش بلومبرگ، کاربران جهت عضویت در سرویس های وطنی تنها باید 40 سنت در ماه بپرازند.

البته پول تنها عامل موثر برای عضویت در یک سرویس نیست و ارائه مجموعه های جذاب نیز اهمیت بسیاری برای کاربران دارد. شرکت هندی استار ایندیا که جزو شرکت های تابع دیزنی به شمار می آید، با ارائه سرویسی به نام Hotstar، بیشترین سهم از دانلود اپلیکیشن در کشور را به خود اختصاص داده است. شایعه شده که سرویس دیزنی پلاس نیز قصد دارد تا برنامه های خود را با زیرنویس و دوبله هندی در اختیار ساکنان قرار دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع