کادیلاک CT4 مدل 2020 از راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کادیلاک CT4 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو به موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قدرتی برابر با 237 اسب بخار تولید می کند.

کادیلاک CT4 مدل 2020 در تریم های مختلف شامل لاکچری، پریمیوم لاکچری، اسپرت و V وارد بازار می شود. کادیلاک اعلام کرده این خودروی سدان به سیستم کمک راننده Super Cruise به صورت یک آپشن سفارشی در مدل 2020 مجهز می شود. خریداران می توانند این خودرو را با دو موتور مختلف خریداری کنند و همچنین امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک نیز برای آن وجود دارد.

این خودروی کادیلاک به صورت استاندارد دارای یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری بوده که از توربوشارژر دوقلو اسکرال بهره می برد. این موتور قادر به تولید 237 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. این نمونه تنها با گیربکس 7 سرعته خودکار به فروش می رسد. این خودرو را می توان با یک موتور دیگر نیز سفارش داد.

کادیلاک CT4

موتور دوم کادیلاک CT4 مدل 2020 حجمی برابر با 2.7 لیتر دارد؛ با این حال همچنان 4 سیلندر است. این موتور در تریم پریمیوم لاکچری در دسترس بوده و قادر به تولید 309 اسب بخار قدرت و 472 نیوتن متر گشتاور است. در صورتی که خواهان خریداری کادیلاک CT4-V باشید، نمونه بهینه شده این موتور در اختیار شما قرار می گیرد. این موتور قدرت و گشتاوری برابر با 325 اسب بخار و 472 نیوتن متر تولید می کند که توسط یک گیربکس 10 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

در کابین این خودرو از جدیدترین سیستم سرگرمی و اطلاعات کادیلاک استفاده شده است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این خودرو، 8 اینچی است. غیر از مدل پایه لاکچری، سایر تریم ها از سیستم های کمکی راننده شامل هشدار تصادف از جلو با قابلیت شناسایی عابر پیاده و سیستم کمک پارک عقب بهره می برند. در حال حاضر قیمت این خودرو از سوی سازنده آن اعلام نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع