ال‌جی در حال ساخت یک تبلت جدید است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دیگر ال‌جی بازیگر اصلی دنیای تبلت‌ها نیست، اما این به‌معنای پایان کار این شرکت در بازار تبلت‌ها نخواهد بود. در واقع گروهی از توسعه‌دهنگان XDA اذعان دارند این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت جدید است.

این تبلت G Pad 5 نامیده خواهد شد و از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد گرفت. این تراشه به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. این در حالی‌ست که پردازنده مذکور در گوشی‌هایی مثل ال‌جی G6 و وان‌پلاس ۳T قرار داشته و در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده است. این تبلت از سیستم‌عامل اندروید نسخه ۹ بهره می‌برد و در کنار آن رابط کاربری اختصاصی ال‌جی نیز به‌چشم می‌خورد. نمایشگر برای تبلت‌ها اهمیت بسیاری دارد و از این رو ال‌جی برای محصول خود یک صفحه‌نمایش تقریبا ۱۰ اینچی را تدارک دیده که از نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ سود می‌جوید. به‌نظر می‌رسد کیفیت تصویر نیز فول اچ‌دی باشد. تبلت ال‌جی G Pad 5 نسبت به نسل قبلی از حاشیه‌های نازک‌تری بهره می‌برد و دارای یک دوربین در قاب جلو است.

از ویژگی‌های دیگری این تبلت می‌توان به نسل چهارم شبکه تلفن همراه و حس‌گر اثر انگشت اشاره کرد. اما هنوز مشخص نشده که حس‌گر اثر انگشت در بخش پشتی یا در فریم‌های دستگاه قرار خواهد گرفت.

تبلت ال‌جی G Pad 5 در اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. با این‌که برخی از مشخصات این تبلت منتشر شده، اما هنوز خبری از قیمت دستگاه مذکور نداریم و نمی‌دانیم نسبت به مدل‌های سامسونگ گزینه بهتری خواهد بود یا خیر. با این همه ال‌جی در خصوص به‌روزرسانی تاریخچه بهتری از سامسونگ دارد. اگر عجله‌ای برای خرید تبلت دارید و در عین حال علاقه‌ای به اندروید ندارید، تبلت‌های جدید اپل می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع