انتشار تصویر واقعی گوشی شیائومی Mi MIX 4

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصویر واقعی گوشی هوشمند شیائومی Mi MIX 4 به فضای مجازی راه پیدا کرد. این محصول تا پایان ماه میلای در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

شرکت چینی شیائومی تاکنون درباره وعده های خود نسبت به می میکس 4 بسیار محتاطانه عمل کرده است. گوشی های سری میکس آخرین پرچمدارانی هستند که در سال 2019 عرضه می شوند و با اینکه فعلا خبر چندان مهمی پیرامون آن ها وجود ندارد، اما ذره ای از کنجکاوی و اشتیاق علاقه مندان کاسته نشده است. به تازگی نیز تصویر جدیدی از این محصول منتشر شده که شکل واقعی آن را به نمایش می گذارد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، شیائومی Mi MIX 4 دارای گوشه های نسبتا تیز بوده و قاب صفحه آن بسیار نازک است. هرچند که قسمت پایینی قاب کمی وسیع تر از حد انتظار به نظر می رسد. این محصول احتمالا از طراحی پاپ آپ برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد؛ چرا که اثری از ناچ یا طراحی پانچ-هول در آن دیده نمی شود.

طبق اطلاعات گذشته می دانیم که گوشی شیائومی Mi MIX 4 از نمایشگر تمام صفحه با رزولوش 2K و پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می برد و جنس بدنه آن تماما از سرامیک است. لی جون، مدیر اجرایی شرکت شیائومی نیز اعلام کرده که این محصول شباهت بسیار زیادی به Mi MIX 2S دارد. می میکس 4 به 6 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه اصلی مجهز شده و از حافظه UFS3.0 استاندارد استفاده می کند.

شیائومی Mi MIX 4 به شبکه ارتباطی 5G مجهز شده و از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ بهره می برد. وظیفه تامین انرژی آن نیز بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع بی سیم 30 واتی یا 40 واتی است. این محصول فعلا با کدنام هرکول (Hercules) شناخته می شود. شرکت شیائومی احتمالا تا پایان ماه آینده میلادی پرچمدار جدید خود را به بازار عرضه می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع