حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بررسی‌های جدید درمورد پیکسل ۴ فرآیند تنظیم Face Unlock را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گویا کمپانی گوگل نمی‌تواند تا زمان معرفی پیکسل ۴ اطلاعات و مشخصات این دستگاه را مخفی نگه دارد. اگر به عقب بازگردیم، چند روز پیش گزارش کردیم که دو کاربر یوتیوب توانسته‌اند به یک سری از مشخصات گوگل پیکسل ۴ دسترسی پیدا کنند. همانطور که از شواهد پیداست، یکی از فروشگاه‌های فعال در ویتنام به نسخه‌ی اولیه‌ی این دستگاه دسترسی پیدا کرده و اطلاعات کاملی را در خصوص پیکسل ۴ پیش از معرفی این گوشی هوشمند منتشر نموده‌اند.

در آخرین بررسی‌های انجام شده، GenK تصاویری با کیفیت از پیکسل ۴ ارسال نموده است که این دستگاه را از تمامی زوایا به خوبی نشان می‌دهد. همچنین آن‌ها موفق شده‌اند تا روند پیکربندی Face Unlock را بر روی پیکسل ۴ ضبط نمایند. Face Unlock یک قابلیت بسیار بزرگ برای این گوشی‌ هوشمند محسوب می‌شود زیرا کمپانی گوگل تایید کرده‌ است که پیکسل ۴ با تراشه‌های Soli همراه خواهد بود. اکنون اولین‌باری است که فرآیند نمایش Face Unlock را در عمل شاهد هستیم زیرا تا به امروز هیچ‌یک از بررسی‌ها این قابلیت را به نمایش نگذاشته است.

علاوه بر این موارد، گوگل یک سلب مسئولیت انجام داده و گفته است که این سیستم امکان فریب خوردن دارد و امنیت آن نسبت به سنسور اثر انگشت کمتر می‌باشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که گوگل برای این قابلیت در پیکسل ۴ امکان حرکت سر و محدودیت دید را نیز در نظر گرفته است.

پیکسل 4

اکنون انتظار می‌رود که این دستگاه در تاریخ ۱۵ اکتبر رونمایی گردد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع